úterý 22. září 2009

Den 214.

Úterý

Dnes jsem si užila focení s Denisou. Takových modelek bych potřebovala víc :-). Úžasná spolupráce, sranda, pohoda... A hlavně nadšení z výsledku. Nejvíc mě potěšilo, když mi Denča napsala, že se na těch fotkách líbí sama sobě! Jupí jééé!!! :-))) A i počasí nám přálo...












Jinak dopoledne jsem spáchala pár pochůzek (roznést letáky na burzu oblečení, která bude 2. a 3.10. v MUMu, dojít do banky pro novou platební kartu...). Kiki se pak v MUMu přidala k Radce (Bradce) a šla s ní a Eliškou na hřiště (mám já to ale dítě, ani maminku nepotřebuje!!!). Chtěla jsem toho využít a vyčistit potkany, ale místo toho jsem začala organizovat rozpis služeb na onu zmiňovanou burzu. A teď pracně přemýšlím, co já to dnes ještě chtěla!!! Zítra bude zase těžká nestíhačka... Školka, školička, spát, gymnastika...

4 komentáře: