sobota 5. září 2009

Den 197.

Sobota

Ve vzduchu je cítit podzim...




Chtěla bych mít víc dní, jako byl ten dnešní :-). A včem byl tak jiný???

1) Aleš vstal dřív jak já (nezvykle v 8 hodin). Budil on mě a ne já jeho :-). Přebalil Kristýnku a dal jí snídani. Pak mě požádal, zda bych nemohla vstát, že pojedeme na nákup.
2) Koupil mi samolepící kytičky na to mé autíčko. Když už je směšné, tak ať pořádně :-).
3) Uvařil oběd a moc jsme si pochutnali...
4) Jeli jsme k babičce, kde se pustil do rozebírání auta (chce mi tam namontovat centrál a alarm) a já s Kikinkou SPALA!!!

Ale to hlavní, co mě dnes dostalo z té "depky", která se mě posledních pár dní držela jako klíště (prostě pocit, že nic se nedaří, vše je jinak, než by člověk chtěl...), bylo, že Karolína (MUMka) s manželem vyrobili a nastěhovali do MUMu úplně nové vybavení šatny. A to vám je taková nádhera, že jsem byla ale vážně dojatá!!! Kája ušila i parádní kapsáře a dokonalou záclonku... To nemluvím ani o té romantické, kterou ušila do kuchyňky. Tak moc mě to dnes "dostalo", že i v poledne (při venčení Megan) jsem se šla znovu pokochat. Až to bude úplně hotové, nafotím!!!

A teď peču pro mou mamku dort k jejím 45. narozeninám. Tak držte palce, ať se povede alespoň tak, jako byl ten pro dědu Kůťu...

1 komentář: