pátek 4. září 2009

Den 196.

Pátek

Dnes opět velká nestíhačka... Dopoledne MUM a odpoledne gymnastika. Babička si vezme Káju k sobě na noc, tak alespoň to :-).



Teď jsem se vrátila z gymnastiky, totálně propocená a vyřízená... Chodím si vše oživovat, snažím se cvičit, abych si to lépe uložila do hlavy. Bylo by to fajn, kdyby Kájina nebyla taková svéhlavička a Kikina takové vysmáté zlobítko neposlušné. Jestli k sobě nikoho neseženu a nebudu mít Kikinu komu píchnout, tak to můžu rovnou zabalit. Tak jsem se na to těšila a teď se trošku děsím...

PS: A teď si tu tak vychutnávám Kristýnku (Kája je u babičky) a došlo mi, že se krásně rozmlouvá. Takových nových slov dneska! Třeba mi teď řekla: "Bebí, auva, tady!" Nebo panence začala říkat "mimi" a když se vykaká, tak ukazuje, že má "boba". A teď se jí ptám, kde je Kája? A ona: "Nenééé" (jako není) :-))). Také jsem zjistila, že má problém s písmenkem "K". Bohužel mají obě holky jméno od K. Když chce říct Kája, zní to něco nezi "tátou a tájou" :-). Pak jsem si říkala, co budu dělat, když nebude umět říct Kiki! Ale hned mi došlo, že Kristýně se dá říkat i Týna :-). A to jí problém nedělá (to opakuje). No, už se těším, až nám dnes přijde táta z práce... Potřebuji se nějak nabít, potulit, pomazlit...

5 komentářů:

  1. Téééda, to jsou parádní gymnastky!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, Gábi, moje nabídka ohledně Kikiny platí.
    Asi ne pokaždé, jestli si Emča vybere to druhé cvičení, tak nám jí budeš muset vozit i domů, ale lepší než drátem do oka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ufff, tak to díky moc!!! :-) To já jí klidně přivezu :-).

    OdpovědětVymazat