úterý 15. září 2009

Den 207.

Úterý

Díky včerejší rychlé akci "rezervuj si Radůzu" (díky Vlku za upozornění) jsem si dnes mohla jít vyzvednout dva poslední volné lístky na říjnový konzert. Dnešní stav byl -8 volných míst :-D. Už se těším, až poznám osobně vlčí smečku a doufám, že si to s Pájou super užijeme!

Lístky jsem si mohla vyzvednout v našem novém Informačním centru, které je přestěhované na Chvalský zámek, a tak jsem cestou fotila zámecké kaštany a naše neposlušné malé dítě, které se usadilo před zámkem a nehodlalo jít... Velké neposlušné dítě to dost prudilo (že sestřička neposlouchá), a tak se jala ji zvedat. Ta začala řvát a druhá se začala vztekat, že to malé stvoření nespolupracuje... A já raději dělala, že ty děti nejsou moje, že tam jen tak náhodou hledám kaštany... :-DDD.



9 komentářů:

  1. Krásný kaštánky!!! Včetně toho růžového! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k lístkům! Jsou to ty dva, jak je jeden v první řadě vlevo a druhý v osmé řadě vpravo? (nebo tak nějak)? :-D
    Uečitě si koncert užijete!
    Na tvých fotkách mi došlo, že už je fakt podzim :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Vy jste to byla:-) Čtu Váš blog přes Wlčici a Vy jste jednou psala,/( dnes jsem to dohledala, protože jsem už zase zapomněla, kdo to byl:-)/jak jste si online rezervovala místo na úřadě. Inspirovala jsem se a bylo to super. Rychlé a pohodlné, ač kolem byly mraky lidí. Fakt to moc lidi nevyužívají. Takže díky:-) A máte to tady hezké, pěkně píšete.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, to jsem ráda, že jsem mohla takhle poradit :-). Zrovna zítra to znovu využiji při vyzvednutí řidičáku :-).

    OdpovědětVymazat
  5. I já jsem ráda za radu a přeji rychlé a pohodlné vyzvednutí řidičáku a pak mnoho šťastných kilometrů:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky :-), už se nebudu bát potkat policajty a ukázat jim řidičák! Pomalu 5 let jsem řídila na příjmení za svobodna :-D. Budiž mi útěchou, že jsem toho za ty roky zas tak moc nenajezdila. To až teď, co mám tu kytičkatou nádheru, si to užívám skoro každý den! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty podzímní jsou dokonalé a Kikča nemá chybu ;o)

    OdpovědětVymazat