pátek 11. září 2009

Den 203.

Pátek

Už leze nějaká ta choroba i na mě :-(. Rýma, pokašlávání a pobolívání v krku. Přes víkend se musíme vykurýrovat!

V poledne jsem dle receptu mé sestřičky udělala řízečky obalené v cornflejkách. To vám byla mňamka. Křupalo to jedna radost! Holčičky mi asistovaly, a tak byly cornflejky všude... Kiki už je pěkně vyčůraná. Dokáže si přisunout židli, kam potřebuje. JJ, teď už musím mít oči a uši opravdu všude. Hospodaří mi teď každou chvíli v kuchyni (nejraději myje nádobí)...

A večer mi došlo, že nemám vůbec žádnou fotku. Tak jsem se zavřela do koupelny s tím, že si vyfotím nějakou tu kapičku. Nebylo mi přáno. Kikina se za mnou dobývala, Kája jí samozřejmě ráda otevřela... Místo klidné hladiny jsem měla rázem vlnobití a po pár cvakách jsem se na to vykašlala.



Ani si nechci představit víkend strávený s holkama doma... :-((( Aleš chce zítra pracovat na tom mém megaautě, takže to bude zase celý den na mně.

Všem Deniskám přeji dnes vše nejlepší k svátku!!!

3 komentáře:

  1. Gabi, na me taky neco leze...To je tim nevypocitatelnym pocasim...a to zitra jedu na svatbu kamaradky..Tak at nam je vsem brzo lepe a dekuji jeste jednou za prani k svatku :)

    Mej se krasne

    Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bude asi všude stejný, ve čtvrtek u nás řvala v noci Aduš a na dnešek pro změnu Domča (což je horší) rýmu jak trám mají obě.
    Tak ať jste brzy fit!

    OdpovědětVymazat