neděle 27. září 2009

Den 219.

Neděle







Dnes přijela moc milá návštěva - Lenka s Martinem z jihu Čech. Asi 4 roky jsme je neviděli a teď během 2 měsíců 2x :-). A jsem moc ráda!

Dopoledne jsme uklízeli, aby se nezalekli a nejeli rychle domů :-D. Po obědě jsme měli ještě čas, a tak jsme jeli vybrat Alešovi něco na sebe, ale bez úspěchu. Tak jsme zase ušetřili!

Když dorazili, šli jsme hned na procházku. Užít si nádherného počasí...

Lenka s Martinem si přivezli nový foťák - Nikon D5000 a já se zamilovala... Asi napíši Ježíškovi. Třeba když budu celou dobu hodná, tak mi nějakou tu zrcadlovku také donese :-). A já slibuji, že hodná budu! A moc! :-D


Fotečky Nikonem D5000:




6 komentářů:

  1. Máš to tu moc pěkný, kochám se fotkama, nádherný!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekne fotecky, ... a tobe to moc slusi!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt hezké fotky, ale tady jsou hezké fotky jakýmkoliv foťákem. A úplně z toho dýchá ta pohodová atmosféra.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. SUper fotky! A foťáček ti moc přeji!!! Určitě tě posune dál!!

    OdpovědětVymazat
  5. aŤ JE JEŽÍŠEK NA TEBE HODNÝ, GÁBI.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem tu na kochačku a pod stronečkem budu držet pesti zasloužíš si ho

    OdpovědětVymazat