pondělí 14. září 2009

Den 206.

Pondělí

A je to tady! Začala nám gymnastická přípravka. Holčiček plno. Přišly i ty, co jsem neměla napsané a nedorazilo pár těch, co zapsané byly. Tak se nám to tak nějak vyrovnalo a počet naštěstí nepřesáhl 20 kousků. Díky Radce se to dalo vše zvládat. A dorazila i Vendy, kterou chci zaučit nebo bude alespoň hlídat naše malé princezny...

Káju a Kiki měl nastarosti tatínek. Ráno jsem si zavolala k pani doktorce a nechala si předepsat pamycon. Tak snad rychle zabere a zbavíme se té protivné rýmy všechny tři.

Jsem utahaná jako kotě. Nezdá se to, ale pohybu jsem měla za tu hodinu a půl až až. Mám dobrý pocit z toho, že dělám i něco sama pro sebe. A moc mě potěšila Lucka Krausová, které se zdá, že jsem zhubla! No, velikost oblečení tomu nenasvědčuje, na váhu raději nelezu, ale těší mě, že to tak alespoň vypadá! :-DDD.

Fotit jsem nestíhala, tak jen ilustrační foto před odchodem z gymnastiky. Když jsem viděla ty holky, jak tam cvičí, došlo mi, že tyhle prťátka mají před sebou ještě dlouhou a náročnou cestu, aby se na "to" dalo hezky koukat :-))).


4 komentáře:

  1. Gratuluji k zahájení gymnastické přípravky!!! Ať to všechno klape podle přání! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Gartuluju taky..já tedy zhubla, Gábi, ale za těchto okolností mě to ani netěší...až bude líp, bude to zpátky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji taktéž a držím palečky malým gymnastkám i Vám všem,které se jim věnujete ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. I ja se pridavam ke gratulaci a hlavne preji pevne nervy, zadne urazy, hodne vyhranych zavodu, poradna soustredeni, ...je toho proste moc, co ty male gymnastky vse ceka, ... vsak to zname, ne?

    OdpovědětVymazat