pondělí 7. září 2009

Den 199.

Pondělí

Mám radost, opravdu velkou radost! MUM se přes prázdniny proměnil k nepoznání a maminky to náležitě ocenily. Byly nadšené! A my o to víc :-). Pan starosta přestřihl stuhu... Nemělo to chybu :-).

Včera se mi nabídla Denisa (spolužačka ze SŠ), že přijede a pomůže. Jak já za ní dnes byla ráda! Mohla jsem být v klidu, že mi Kristýnka nikam neodejde a že se jí nic nestane. Já jako pokladní a fotograf v jedné osobě jsem se nezastavila. Naložila jsem pak Denču do auta a alespoň cestou do školky a ze školky jsme si pokecaly :-). Takových "tet" by to chtělo víc!!! Denisko, díky!!!

Doma jsem pak něco málo pofackovala, skočila s holkama do hračkářství pro dárky na zítřejší oslavu narozenin Lucinky a Verunky. A v 16h už u nás zvonila teta Pája s Kačenkou. Dopravila jsem je na dětské hřiště blízko gymnastiky a s Radkou Bradkou jsme šly oprášit naše gymnastické umění :-). Další dvě nové holčičky už tam na nás čekaly... Ufff, to je dětí!






Teta Pája pak zajela s Kačenkou na chvíli k nám. Byla chudák celá zmožená. JJ, děti umí utahat! Pájo, tobě také moc díky za hlídání :-).

4 komentáře:

  1. Tak hlavně že vám to vyšlo, podle fotek to vypadá krásně...nějak jsme to nestihli smalou, ještě se v tom plácám trochu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zkus přijet ve čtvrtek, to bude další divadýlko :-). A je tam teď velká trampolína! Ať přijdeš na jiné myšlenky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee,... tak to se Vam opravdu povedlo,... ta satna je super!

    OdpovědětVymazat