sobota 12. září 2009

Den 204.

Sobota

Dopoledne jsem pobalila věci a jeli jsme k babičce. Vzala jsem s sebou kapičky, meducínky a medíček. Holky byly na vzduchu a lépe se jim dýchalo. Já prskám také krásně. Momentálně jsem na tom asi nejhůř z celé rodiny. Rýma je mrcha :-). Naštěstí nám nic jiného není.

Vendy se mi dnes krásně starala o holky. Tak jsem mohla v klidu uvařit oběd a pomoct trochu babičce na zahrádce.

Taťka rozebral to moje auto (montuje centrál a alarm). Ani netuším, zda ho zase poskládá zpátky. Ještě není doma a venku je pomalu tma :-). Ještě že nás domů odvezla babička... Spoléhám na to, že zatím vždycky všechno, co rozebral, dal zase dohromady a dokonce to fungovalo! :-DDD.





Ve 22:00 jsem to nevydržela a volala babičce, zda je Aleš ještě u ní. Nechal si totiž doma telefon, tak jsem ho neměla ani jak kontaktovat. Babička řekla, že před chvílí tam ještě byl, že to zjistí... Přišla sms, že prý už je hotov, jen hledá jeden šroubeček :-DDD. Snad ho nebude hledat do rána. Ráda bych si s ním šla dneska ještě lehnout...

22:40 - máme taťku doma. Je hrozně šikovný! Centrál i alarm funguje a dokonce našel ten ztracený šroubeček... :-))) To bude teď bájo, nemuset hlídat, zda jsou všechny 4 dveře zavřené! Jdu mu přichystat nějakou dobrůtku. Až teď mu došlo, že celý den nejedl!

6 komentářů:

  1. Věřím, že to taťka zvládne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný fotky a pěkný legíny ;-) (a triko je mi taky jakési povědomé, nebo se pletu?) Ať je zítra líp a v pondělí úplně dobře!!!

    OdpovědětVymazat
  3. JJ, Luci, legíny i triko jsou od vás :-). Díky! Jsem si na tebe hned vzpomněla a koukala k vám do okna, zda jste doma. Ovšem ze zdravotních důvodů jsem vás raději nezvala...

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jsem ráda, že má Kájinka tak krátké končetiny :-D Viděla jsem před domem tvoji kytičkovanou nádheru, ale vzhledem k vaší rýmě jsem se nezvala (a navíc E je na chalupě s našima)

    OdpovědětVymazat