pátek 18. září 2009

Den 210.

Pátek

Ráno se mi povedlo zaspat. Sice ne tak úplně, ale nebyla síla ani chuť pospíchat do školky a zase se hnát domů, abychom přišly včas do MUMové školičky. A tak jsem Káju omluvila a šla do školičky s námi.

Dnes bylo hlídání o moc příjemnější. Dokonce i uplakaný Ondra to s námi vydržel celé dopoledne a když si pro něj přišla maminka, nechtěl jít domů :-).

Po školičce jsme šly vyvenčit Meganku a koupit čínu.

Přijela k nám moje bývalá spolužačka ze SŠ - Petruška :-). S Péťou jsme byly od druháku nerozlučná dvojka. Každá jsme úplně jiná, ale výborně jsme se doplňovaly :-). Prožívaly jsme společně naše první lásky a trávily hodiny na telefonu, když zrovna některá z nás (hlavně já) byla marod... Nezapomenu na prázdniny nebo prodloužené víkendy strávené u mé tety na horách!!! To byly časy :-D. Ještě že byla teta tak hodná a ochotná pro nás třeba ve 2 ráno jezdit na diskotéky (vesnické zábavy)... V té době vznikla i naše záliba ve fotografování, neboť jsme na sebe vždy vyplácaly minimálně jeden kinofilm. Zlaté časy digitální fotografie!!! A už vůbec se nedá zapomenout na naše cestování ČD! Mám schované naše sešítky (Názorníky), dopísky, které jsme si posílaly při vyučování. JJ, krásná to byla doba! Asi jsme byly otřesné puberťačky! :-DDD

Teď už se bohužel tak často nevídáme. Petruška žije ve Francii a asi nám tam zapustí kořeny :-). Moc jí to přeji a věřím, že si našla partnera, který jí bude vším, co potřebuje... A doufám, že i mě jednou vyjde je navštívit osobně!

Byl to moc fajn den. Pokecaly jsme, zašly na kávičku a výborný pohár. Kája se povozila na Amále (poníkovi), takže jí také nic ke štěstí nechybělo a Kiki byla spokojená se slánkou a párátky! :-D








A fotečky od Petrušky...





A dnes se mé spolužačce ze ZŠ narodil druhý syn Dominik! Moc gratulujeme! Už jsem na něj moc zvědavá!

1 komentář: