neděle 13. září 2009

Den 205.

Neděle

Na dnešek byla v plánu ZOO, ale raději jsme ji vynechali. Místo toho jsme se všichni ráno váleli v jedné posteli :-DDD. A pak vyrazili po dlouhé (opravdu hodně dlouhé) době na oběd do restaurace. Myslím, že už zase hodně dlouho žádnou nenavštívíme :-). Jídlo nic extra a holky dělaly takové kousky, že jsem byla ráda, že tam skoro nikdo nebyl! Kája si dokonce vysloužila od tatínka zákaz večerní pohádky. A to je co říct!

Pak jsme jeli k babičce. Holky si opět hrály s Vendy a jejím bráškou Kubou. Chvíli byli u nás, pak šli k nim. Aleš opravoval centrál (jedny dveře se nezamykaly), a tak jsem babičce doma krapet poklidila. Když se vrátila domů ze zákaznických dnů, byla tak dojatá, že koupila zákusky a jela k nám :-D.

Jen si tak říkám, kdo doma uklidí nám??? Mě se do toho ale opravdu nechce!

Zítra jsem měla jít do MUMové školičky, ale raději jsem si našla náhradu. Holky nejsou ještě OK a já také pěkně huhňám. Odpoledne půjdu na gymnastiku sama a holky dostane na hlídání tatínek...


3 komentáře: