neděle 6. září 2009

Den 198.

Neděle

Dnes jsme byli u našich popřát mamce k narozeninám. Já už jsem asi vážně dost přepracovaná! Jsem si celou dobu myslela, že jí je 45! A ono už jí je 47 :-). Ani jsem nebyla schopná to přepočítat. No tak hlavně, že jí to pobavilo! Lepší, než jí na srdíčko od Káji napsat třeba 49 :-))).

Odpoledne přijel zbytek rodiny z Orlických hor a přivezl tetu Jarku. Půl roku jsme ji neviděli. Nějak nám nevyšlo tam jet. Třeba to do konce roku jednou vyjde...

Ara je úžasná :-). A má novou boudu. Kája ji musela hned vyzkoušet. Hakym je náš malý závisláček. Štěká do té doby, než ho vezmu do náruče, a pak je nejšťastnější na světě. Taky jsem ho tenkrát z útulku přinesla domů já... JJ, láska je láska :-).










A večer opět strávený v MUMu. Ale je to krása!!! Konečně můžu říct, že to všechno za to stálo. Podlaha mohla být o 100% lepší, ale to vše okolo předčilo mé očekávání... Nástěnky, šatna, záclonky, zrcadlo... No fakt před holkama smekám a jsem ráda, že máme takové "activie" v týmu!!! A zítra začínáme...

2 komentáře:

  1. Mamce prejeme dodatecne vse NEJ k narozeninm, ... a je jedno, jestli 45ty nebo 47 :-)))
    A co dortik, jak se povedl?

    OdpovědětVymazat