pátek 2. října 2009

Den 223.

Čtvrtek

Nestíhačka... A to veliká. Dopoledne v MUMu. Počítala jsem kasu a zabralo mi to 3 hodiny. Ještě že mi Káju vyzvedla Irča. Stavila se pak chvíli na kafe a nestačila se divit, jak moc je Kája s Naty u nás hlučná. U nich jsou prý hodné a ani o nich neví... Tak nevím, co je tady vždy tak "našlápne".

Doma pak dát pokladnu do PC. Připravit věci na burzu a od 17h jsme vybíraly věci na prodej. Pak fofrem domů vyvenčit psa a vyzkoušet Káje hromadu věcí, než půjde spát... Mám radost, že ji mám opět kompletně vybavenou na podzim a zimu. I Kristýnce jsem pár krásných věciček vybrala, aby jí to nebylo líto!





Domů jsem přišla za 4 minuty půlnoc. Myslela jsem, jak dohodím rychle dnešní blog, ale Aleš zrovna aktualizovat PC a než jsem nahodila jeho notebook, bylo po půlnoci... V půl jedné jsem se dostala do postele a rázem jsem nevěděla o světě...

2 komentáře:

  1. Jeeee, ani nevim o tom, ze by byla Neny u vas ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Alespoň vidíš, jak jsem byla včera přepracovaná!!! :-D Jdu to opravit... Neny nebo Naty...

    OdpovědětVymazat