sobota 17. října 2009

Den 239.

Sobota

Burza potřeb. Velmi vydařená, řekla bych...

Odpoledne hektické. Jeli jsme přezout moje auto (fakt to bylo gratis - hurá!!!), nakoupit, pak rychle pro holky, které hlídala babička. Pak nastal problém, neboť nebylo jak odvézt psa domů. Dvě auta a ani v jednom místo... Pak měl manžel velký problém, že opět odcházím do MUMu, a tak jsme tak trošku nepohodli. Vytočila mě jeho věta, ve které uvedl, že dnes naposledy MI hlídá holky... Že už mu MUM leze krkem... Ale to jeho MI, to nemělo chybu! Asi zapomněl, že na těch dětech pracoval se mnou a že opravdu nejsou jen moje!!!

A tak mě to naštvalo, že jsem milé děti sebrala a vzala s sebou do MUMu na vyplácení. Naštěstí tam nebyly samy a mohly si hrát s ostatníma erárníma dětma, ale i tak to ve mně vřelo. Byla jsem rudá vzteky. Já chápu, že mám hodně pracovních aktivit (dvě burzy brzy za sebou), minulý víkend účetnictví, teď i hodně hlídal kvůli gymnastice (holt holky byly nemocné), ale jeho dnešní poznámka stála opravdu za to...

Jo, nemělo to chybu :-).




PS: A to jsem měla dopoledne takovou radost z toho, že jsem prodala ty golfáče!!! Luci, díky :-)!

4 komentáře:

  1. No, tak MUM leze krkem i u nás, proč si myslíš, že hlavně byly děti dopoledne na burze se mnou :-D
    A není zač, na jaře zase posloužím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, někdy stačí jedno nepodařené zájmeno a člověk vidí rudě. Chápu to. Ale třeba to tak nemyslel? Nu, lidi někdy plácají nesmysly.

    OdpovědětVymazat
  3. No, nám to nevyšlo zase v neděli..taky se nějak nemůžemena určitých věcech shodnout:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Chjo, pritom dohodnout se je jtak jednoduchy,,, tohle si pamtuju, nechybí mi to :(

    OdpovědětVymazat