pondělí 26. října 2009

Den 248.

Pondělí



Jak málo mi stačí ke štěstí... Ráno se Kristýnka probudila v půl sedmé a začala "tlačit". Tak jsem ji zarazila, že se půjdeme vykakat na wc. Odkývala mi to, vzala mne za ruku a odedla na záchod. Čekala jsem, že z toho opět nic nebude... Ale ono bylo! Nevím, zda jsem měla radost větší já nebo ona :-). No, to bylo za dnešek všechno, ale i tak to bylo moc hezké ráno :-). Ani mi nevadilo, že je tak málo hodin!

Dopoledne jsem měla školičku s Luckou, odpoledne jsem udělala bramboráky a ve 4 hodiny jsem si prohodila děti s Irčou (Kikču vyměnila za Natálku) a jely jsme na gymnastiku... Časový posun na holky hodně působil. Většina jich byla dnes už dost unavená. Snad si všichni bzry zvyknem. Jen ta tma se mi moc nelíbí...

3 komentáře:

  1. člověk nikdy neví,co ho učiní šťastným:-)
    A tma na mě působí tak, že jdu radši spát:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sem tam mívám podobné radosti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no já v gratuluju, taky nějak budme muset začít..půjdu nakoupit spoďárky, to bude nejlehčí fáze:-)

    OdpovědětVymazat