pátek 2. října 2009

Den 224.

Pátek

Dnes mám pocit, že jsem se od rána nezastavila... Ufff. Dopoledne byla burza. Tři hodiny jsem vyškrtávala prodané věci. Vlastně 4 (ještě hodinu po konci burzy). Zůstaly jsme tam až do 4 hodin odpoledne. Stále bylo co dělat... Káju mi ze školky přivezla Irča a já si za to nechala Natálku v MUMu.

A zítra bude pokračování... Dopoledne prodáváme a odpoledne třídíme... Tak to se tu zítra také moc neohřeji.





Když vidím ale ty "úlovky", stojí mi to za to :-). Ovšem živitel mé nadšení nesdílí... Dnes se ale tváří krapet lépe :-). Musím jít vařit večeři, aby měli zítra co jíst, když budou bez maminky...

1 komentář:

  1. No to je teda burza, takový kolos. Chápu, že je kolem toho nestíhačka a smekám. Jednou jsem to také zkoušela, a byla to makačka. Tak hodně síly do dalšího dne:-)

    OdpovědětVymazat