pátek 16. října 2009

Den 238.

Pátek

Dopoledne strávené v MUMu. Opět mi došlo, jak tam máme fajn dětičky. Občas nějaké brečí, že se mu stýská, ale většinou se to dá zvládnout. Stačí se s nima pomazlit a odvést pozornost jinam. Mám sice věčně obsazený klín (to mé děti krapet těžce nesou), ale i to je milé :-).

Po obědě jsem si s Kristýnkou schrupla. Nechtěla jsem, ale neudržela jsem oči otevřené... Kája nezklamala, v pravidelných intervalech mě chodila budit. Pak jsem měla hoňky, abych připravila všechny věci na prodej. Večer byl výběr a příprava a ráno se bude prodávat...

Aleš bručí, ale na to jsem si už zvykla. Holt 2x za rok to přežije. Já budu také celý příští víkend s dětma sama (bude mít zákaznické dny)...


1 komentář:

  1. Já jedu na sraz ze školy, taky t bude muset tatínek vydržet:-)

    OdpovědětVymazat