úterý 27. října 2009

Den 249.

Úterý

V noci se Kristýnka dost budila... Rušila ji rýma. Ráno vypadala, jako když celou noc plakala. Tak červená měla očička. Jelikož je zítra volno, zavolala jsem k pani doktorce a objednala se. Bylo mi jasné, že bez Pamyconu to nedáme. A měla jsem pravdu. Kiki má pořádnou rýmu a zánět spojivek. :-( Ale jinak jí nic není a šijou s ní všichni čerti.



Dnes je Kristýnce 21 měsíců. Opět mě potěšila kakáním do záchodu a 1x čůrala do nočníčku. Začíná víc povídat. Dokonce občas použije i nějakou tu větu (např. "Já ci taky!!!"). Také se začíná s Kájou víc a víc hašteřit a prát :-).

Má ráda Gervais a umí být pěkné čuně...


A když se takhle viděla na fotce, křičela: "Ble,ble,ble..." :-D


Jinak tu dnes u nás byla Deniska a přivezla mi velký Medovník... To vám je taková mňamka. Vyloženě jsem si to po obídku ke kafíčku vychutnávala... A jak si na něm pochutná Aleš, až přijde z práce! :-)

7 komentářů:

  1. Gratulujeme k malým narozeninám. Musím říct, že Domča kolem toho 21.měsíce taky víc rozvázala a mnohem lépe komunikuje se všema. Ovšem ten nočník a záchod ten u nás neexistuje. Domča sice řekne, že chce přebalit zadek, ale před si neřekne a ještě se mi nepodařilo odchytit jí ani jednou na záchod, takže výsledek 0 nočník, 0 záchod :o(

    OdpovědětVymazat
  2. tak nám bude ve čtvrtek:-) A taky jsme dnes čůrali do nočníku několikrát:-) A taky začínáme věty..Gervais je naše oblíbené avypadáme podobně:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Andy: Nebyl náhodou váš tatínek v květnu 2007 u nás nebo náš tatínek v té době u vás???!!! :-DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Alercam: To přijde. I když také jsem si říkala, že u Kikiny to nepřijde asi nikdy :-D. Tak hlavně že už ví, že se to dá "pustit" :-))).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak prejeme Kikce, at je zase fit, prdelka mala. Posilame pusinku

    OdpovědětVymazat
  6. Přidám se ke gratulaci k malým narozeninám:-)
    Znám lidi, co mají problém se stolováním- ala Gervais- i v dospělém věku, jenže tady je to ještě rozotomilé. Tak dobrou chuť:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dokumentační fotky u jídla :-)

    OdpovědětVymazat