středa 14. října 2009

Den 236.

Středa



To byla dnes noc... Kristýnka šla spát s teplotou a v noci jí nejspíš budila rýma. Mám pocit, že byla stále vzhůru a já nedělala nic jiného, než kojila a kojila...

Ráno hodně kašlala, a tak jsem se objednala k pani doktorce a raději ji nechala poslechnout. Jako vždy je to jen rýma a vykašlávání hlenů. Jsem hned klidnější. Stříkáme Vincentku a na kašel dáváme Solmucol. Vypadá už líp a i nálada je lepší. Já bych ale spala jako mimino... Postupně se připravuji, že přestanu kojit, nechce se mi... Je to naposled, ale třeba dnešní noc bych si ráda odpustila...

Focení jsem dnes zkrátila na rychlé cvaky na balkoně. Babička mi tam nasázela nějaké podzimní kytičky, tak to tam není smutné. Cvaky to byly opravdu hodně rychlé, neboť ta zima je šílená i ve třetím patře :-D.

Objednala jsem si dnes zimní gumy. Naštěstí stojí na celé moje auto tolik, kolik Aleše stojí jedna guma! Takže ušetříme a ještě budu mít gratis přezutí v autobazaru, kde jsme ho kupovali (jako bonus za nedodanou servisní knížku, kterou při koupi auta inzerovali), ale bojím se, že bude teď dlouhá objednací doba...

A odpoledne poběžím na gymnastiku. Jsem ráda, že tam chodím. Zacvičím si u toho a je to na mě herdek znát! Třeba se jednou dostanu zpět na svou původní váhu před těhu :-). Je fajn se začít zase "líbit" svému muži. Ne že bych se mu nelíbila, ale občas měl "děsně vtipné" poznámky... Střelec, ten se umí strefit :-DDD.

Jako bonus přidávám ještě dnešní hrátky se zvířátky...


PS: S tím "bonusem" to samozřejmě není jen tak! Zdarma by přezuli, kdybych si gumy koupila u nich... Vykukové! No, ještě zítra se optají managera, který daroval servisní knížku Alešovi s tím, že vše zadara... Takové "držhubné" nám je ale krapánek k ničemu. Tam bych dala o 200,-- na gumu víc a to už si to můžu zaplatit rovnou někde jinde :-(.

6 komentářů:

  1. Potvrzuji, že to cvičení na Gabče herdek znát je :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kytičky, zatímco já mám v blogu sníh :o))))
    Tak ať je malá brzy fit.

    OdpovědětVymazat
  3. Také přeji malé brzké uzdravení. Vykuky ze servisu také znám, rovněž mi nějací chytrolíni přezouvali. Sliby chyby.

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi..já už na své váze jsem, ale můj exekutorský způsob raději nezkoušej:-((taky máme strašnou rýmu pořád.

    OdpovědětVymazat
  5. O střelcích bych mohla vyprávět, jsem totiž taky v tom znamení a někdy bych si dala facku, za to co vypustim z huby dřív než mě zarazí rozum. Kytičková koláž se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat