pátek 9. října 2009

Den 231.

Pátek

To je zase den! Aleš měl jet ráno na krev. Hlídají si ho na nefrologii, kam má jít v úterý. Já si kvůli němu dala budíka, abych ho včas probudila a pán se nechtěl nechat vzdudit... Že já se na to nevykašlu! Akorát si od rána navodím blbou náladu...

Pak to pokračovalo mým nápadem nafotit děti v zimním oblečení. Vánoce se blíží a já bych měla ráda zase nějaký ten pěkný kalendář...

Kristýnka mi vyhověla s radostí. Jen nemám nikde místo, a tak jsem improvizovala a ona se nechtěla postavit v tom malém prostoru tam, kam jsem chtěla já... Bylo i blbé světlo a už jsem jí nechtěla trápit, když byla tak nabalená. Karolína, ta se původně dobrovolně oblékla, pak se ale sekla a nazdar. Ona se prostě fotit nechce! Ať se klidně postavím na hlavu... Hodinu po té jsem ji přemluvila, ať si vezme jen tu bundu a na chvíli se na mě podívá... Podívala, ale její výraz mluví za vše...

Asi budu muset "zimní" focení zopakovat...






Tím pro dnešek s focením končím. Večer beru Kikču a jedu k našim dělat s mámou účetnictví. Aleš bude mít nastarosti Káju a pokud zítra nebude mít teplotu a bude bez kašle, pojedou za dědou Kůťou na koníky. Bude to velká sešlost Kutalovic rodiny. Je mi líto, že nebudu moci fotit koňské představení a neuvidím prababičku Danušku, ale DPH si nevybírá a já mám další víkend opět burzu v MUMu. Tentokrát burzu potřeb.

PS: Jsem opravdu ráda, že jsou ty Kristýny pastelky netoxické!!! Ráno jsem žlutou našla u myšáků v kleci a bylo vidět, že ochutnali, co jim to ta Kikča dala za lahůdku...

4 komentáře:

  1. Účetnictví je hrůza,alespoň pro mě, obdivuji všechny, co to umí. A zimní fotky vypadají i přes obtíže vzniku velmi dobře. Úplně tu zimu evokují:-)

    OdpovědětVymazat
  2. já si myslím, že na kalendáři to nebude poznat..a dnes držím palce, ať se ti daří ty investice:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kája je na fotkách v té kožešince kouzelná ;o).....ty se mi moc líbí a to i barevně

    OdpovědětVymazat
  4. účetnictví... to je strašák... :-( nemám ráda-brrr
    Fotky v kožíšku (doufám, že umělém ;-) ), jsou SUPER!! Nádherná holčička.

    OdpovědětVymazat