čtvrtek 22. října 2009

Den 244.

Čtvrtek

Dnes jsem si říkala, že budu mít konečně volný a pohodový den, kdy nic nemusím... Kdy si jen na chvíli odskočím vyfotit Elišku ala zajíček, dostanu od Radušky (tety Bradky) nějaký dobrý obídek a půjdu poklidně domů a opět budu jen tak trošku něco dělat (např. uklízet)...

Vše bylo jinak!

Včera večer volala mamka, že ségře nejdou v krámě plynová kamna (používané asi 2 měsíce), a tak nechtějí čekat, než bude vyřízená reklamace a koupí kamna nová. A že už se koukali na netu a našli jedny u firmy z Počernic... A že prý Lucku začíná škrábat v krčku, teče jí nudle a nechce riskovat ulehnutí a zda bych tam mohla zaběhnout, kamna koupit a přivézt jí je na krám...

No, upřímně jsem nadšená nebyla. Časově bych to možná stíhala, a tak jsem jen řekla mámě, ať je rovnou objedná a tím zjistí, zda je mají skladem...

Jenže máma nevolala, tak jsem se jí ráno ozvala... Objednávku jsem nakonec udělala sama přes tel. a když si Aleš představil, jak chci narvat kamna (13kg vážící) a k tomu Kiki do toho mini auta, tak se nabíd, že pokud to bude rychlá akce, odveze nás do Dubče i s kamnama... Rychlá akce začala cca v 8:15 a skončila v 11:15!!! A to jsem si říkala, jak to super šlape...

Kamna jsem koupila, na účtu dokonce hlavička mámy firmy... Odvezli jsme je do Dubče a Aleš "gentleman" řekl, že jí je rovnou zapojí. Já si během toho vybrala potřebné věci (jako fusekle a hajzlpapír) a čekala, kdy pojedeme... Jenže kamna ne a ne začít hřát. Takže jsme volali na firmu, kde jsme kamna koupili. Tam nám bylo řečeno, že máme zkusit upustit bombu... Nepomohlo. Takže se kamna naložila (i s bombou) a jelo se zpátky do Počernic. To už Aleš značně nervózní, neboť měl být už hodinu dávno někde jinde... Já hned také volala Radce, že v 10 hodin opravdu u ní nebudu...

Na prodejně nám je vyzkoušeli, uznali, že nefungují, vyndali nové, ty fungovaly, tak jsme je naložili a jeli je dát ségře na krám. Já, že si je Lucka zapojí sama... Aleš že ne, že jí je zapojí, že teď už je to stejně jedno... A ony, mrchy, zase nešly! Takže jsem opět jako trapák volala na prodejnu, tam mi dali číslo na servis, ať se jich zeptám... Že je to divné, že to jsou minimálně poruchová kamna a že aby dvoje nové nešly, to je záhada...

Servisákovi to bylo také podezřelé a když slyšel, co s tím máme, uzavřel to tak, že je vadná bomba. A jestli nebudou fungovat s novou bombou, máme přijet a na počkání je opraví... Sehnat novou bombu a jet do Dolních Chaber už opravdu nebylo v našich silách... A tak jsme zanechali ségru v krámě u el. přímotopu a odjížděli s pocitem... No s pocitem...







A tak tady alespoň pár dnešních foteček. Ne, nezbláznily jsme se, jen Raduš chtěla mít fotku do kalendáře na duben :-).

Odpoledne jsem ještě vyřídila nějaké MUMové záležitosti a večer je tu... Ještě poběžím do MUMu vyfotit kurz 1. pomoci.

A dnešek prostě patří Elišce a Radce Bradce se vším všudy :-DDD:

8 komentářů:

  1. Pěkné zajíčky máš- a to už je jako příprava na Velikonoce, jo? ty jsi jak ti obchodníci-sotva schovají školní pomůcky, už tam vystrčí adventní kalendáře a zajíce lze zakoupit už na Tři krále :-))

    OdpovědětVymazat
  2. :-DDD JJ, jsem vždy o krok napřed! Teď ale spíš o dva :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky je všechno jinak. Chápu,že plynová anabáze je docela tristní, ale ten popis mě dost pobavil. Snad se bomba umoudří. A velikonční zajíčci jsou skvělí. V tom už skorovánočním šrumu příjemné osvěžení.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajicci jsou roztomili :) A plynova kamna - no comment...to chce pevne nervy, tak papa pristi tyden Denisa K

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní story, znám... život tropí hlouposti, a kamna závidím :o))))) te zimy máme nějak moc :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No..není na to děalt dobré skutky..každý je po zásluze potrestán:-)

    OdpovědětVymazat