pondělí 19. října 2009

Den 241.

Pondělí

A už je zase vše při starém. Ráno do školky, ze školky do MUMu, z MUMu uspat, po spinkání na gymnastiku... Ještě že jsme si s Irčou rozdělily službu, kdo bude odvážet a kdo vyzvedávat :-). Aleš má teď hodně práce, ráno jezdí brzy, a tak mi Irča pohlídá Kiki, já odvezu Káju a Natálku do školky a Irča je pak po "O" vyzvedává. Dnes chtěla Kája hned po školce domů a Naty tak moc brečela, že jsem si je vzala k sobě. Ale musely slíbit, že se nebudou hádat a řvát... A opravdu si hezky hrály, a tak se i Kiki v klidu vyspinkala. Ve 4 hodiny šupajdila Kiki k Irče a já jela s holkama na gymnastiku.

Protáhla jsem si tělo a těším se do hajan... Měla bych poklidit, dožehlit prádlo... Zítra přijede návštěva!!! Že neuhodnete, kdo??? :-)



5 komentářů:

  1. já asi uhodnu, teta z ciziny, co? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To žehlení, i moje černá můra. Neuhádnu, ale opsala jsem odpověď, že by teta z ciziny? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-D Bingo! Katka s Neny... Už by měly teď někdy přistávat...

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem to věděla..pilně čtu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné princezny.
    Super dokumentační pracovní fotečka.Jde vidět,že si to děti uživaly. ;)

    OdpovědětVymazat