čtvrtek 15. října 2009

Den 237.

Kalamitní čtvrtek

To byl dnes zážitek, podívat se ráno z okna...



Stále jsem nevěděla, zda poslat už Karolínku do školky nebo ne. Počasí rozhodlo za mne. Nechám ji do konce týdne ještě doma a v pondělí pomastí. Doufám, že do té doby přestane kašlat úplně...

Dnes jsem byla mile překvapená. Volali mi z onoho bazaru, že přezutí gum bude možné a že se mi ozve technik. Ten volal a dohodli jsme se na sobotu a ještě jsem se znovu přesvědčila o tom, že to bude opravdu bez poplatku! A ono ano! Prý to má ze salesu potvrzené. Jupííí jééé... Ono se ne nadarmo říká, že líná huba, holé neštěstí...

S holkama jsme z dlouhé chvíle pomalovaly pastelkama stěnu v jídelně... Tatínek naše nadšení a výtvarné umění moc neocenil. Malovat to prý budu sama :-D. Asi si v duchu říkal: "Bože, co jsem si to vzal!" :-DDD

5 komentářů:

  1. Tý jo, to je dokonale impresionistické, takřka až pointilistické ! Krása !

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za koment :-). Také mě výsledný vzhled fotky mile překvapil. Jen bych to neuměla tak hezky pojmenovat. Holt podzimní listí a do toho sníh, to se jen tak nestává...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to taky moc líbí, chtěla jsem napsat, že je to krásně grafické. Ale komentář Kristy mi taky sedí, říkala jsem si, že to vypadá jako obraz...

    OdpovědětVymazat
  4. a my chceme taky dokument pomalované zdi:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. zážitek je i podívat se na ten obrázek:-)

    OdpovědětVymazat