neděle 4. října 2009

Den 226.

Neděle

Jsem se teď dostala domů a pronesla, že nemám ani jednu fotku! Babička Vierka hned zahlásila, že si ji můžu vyfotit v novém kabátu. A tak jsem cvakla babí s Benjiem, kterého včera pěkně upravila. Nikdo by ho nepoznal, vořecha jednoho :-D.

Dnes jsme jeli koupit Alešovi něco na sebe. Už jsem se nemohla koukat na jeho odrbanou mikinu. Holt vše má svou dobu použití a jeho oblíbené kousky oblečení už jsou za onou hranicí... Nakupování bylo úspěšné. Domů jsme si odnášeli dvě trička, dvě mikiny a pánský parfém... Také trošku pocuchané nervy, neboť obě holky byly extra ukňourané. Zvláště Kiki, která spala 5 minut v autě a víc nic...

Jen jsme doma vyházeli nákup, běžela jsem do MUMu vyplácet burzu oblečení. A po vyplácení ještě návštěva hospody, kde jsem vyškemrala papírové drobné, aby bylo zítra opět co vyplácet...

A teď se těším do vany a na sladký spánek...



PS: Babička netušila, že foto potřebuji na svůj blog, a tak se pak trošku cukala, ale řekla jsem jí, že potřebuji, aby všichni viděli, jaký hezký kabát jsem jí sehnala! :-) Aleš, ten by mi v nových hadrech fakt nezapózoval :-(...

5 komentářů:

  1. Babička je fešanda. A psík roztomilý- a to má dneska svátek- psík, ne babička, ta až ve čtvrtek.Dnes je mezinárodní den zvířat,tak ať psík slaví:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musím jít dát Benjiekovi, Megance, Tchillimu a Hopsimu piškotek! A vše nejlepší vašemu psíkovi :-).

    Babičce jsem objednala dárek přes net, tak doufám, že do čtvrtka dorazí...

    OdpovědětVymazat
  3. před mým foťákem všichni zdrhaj... tak to má babička plus body za odvahu.. :-)
    Jsou fešáci-OBA! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Až teď jsem si všimla PS. Ten kabát je vážně šik:-)
    Tak dobrou a sladký spánek

    OdpovědětVymazat