sobota 3. října 2009

Den 225.

Sobota

Dnes bylo pokračování burzy dětského oblečení. Byl to moc příjemný den a práce nám šla od ruky. Žádné velké fronty (včera to byl opravdu velký frmol), maminky si vybíraly v klidu a měly z toho fajn pocit. Některé tam byly dokonce podruhé a byly mile překvapené, kolik toho dnes ještě našly.

Já byla spokojená, že jsem i dost věcí prodala a tudíž jsem si snížila částku, za kterou jsem holkám nakoupila. No prostě úžasné! :-)

Po 12. hodině jsme zašly koupit čínu a daly si hromadný oběd. Pak nastalo velké třídění a počítání a za 4 hodiny bylo téměř hotovo!

Musela jsem využít sluníčka, a tak jsem ještě s Radkou a Eliškou spáchala pár rychlých fotek. Když jsem si šla domů pro věci, vrátil se Aleš s holkama, a tak šly samozřejmě se mnou a asistovaly při focení (no, moc velkou radost jsem z toho neměla). Teta "Bradka" si přála mít nějaké fotečky do kalendáře, tak snad něco vybere :-). Jen ty letní už bude horší nafotit :-D.

A tady je Karolínka za modelku! Koukala jsem jako blázen, že chtěla pózovat :-D. Ale kdo by nechtěl, když má takové pěkné "nové" kousky oblečení na sobě (včetně botiček).






Večer Aleš zjistil, že mu chybí část flešky, kterou nosí na klíčích. To byl velký problém, neboť na ní má důležité věci... A tak nastalo velké hledání. Volal jeho mamce, u které dnes celý den byli, zda ji nenašla a zda neleží na kuchyňské lince, kde byly původně klíče... Babí mu řekla, že tam nic takového není. :-(

Přivezla nám v půl osmé Meganku a Aleš jí líčil, jak moc je důležité, aby jí našel... Pak jí ukázal ten zavírací konec, který má na klíčích... A babí stále nic. Hrála si tu karty na PC. A najednou vytáhla flešku z kapsy a zeptala se: "A není to náhodou tohle???" :-DDD

Ona si Kiki vypůjčila Aleše klíče, flešku odmontovala a pohodila v ložnici na zem. Babí ji našla, strčila do kapsy a jen si tak v duchu řekla, že to je asi nějaký čudlík z něčeho... Vůbec jí nedocvaklo, že to je Aleše důležitá fleška!!! No, Aleš si oddychl. Dokonce se mu vrátila barva do obličeje a chuť k jídlu :-DDD.

Samozřejmě jsem za to mohla původně já, neboť jsem si ji URČITĚ půjčila a nevrátila!!! Tak jsem mu vysvětlila, že si určitě nepotřebuji půjčovat jeho, když mám dvě vlastní! :-)))

A teď jdu babí barvit hlavu...

PS: Je docela fajn strávit den bez dětí :-). Dokonce jsem se na ně už i těšila! :-D

7 komentářů:

  1. No tak teta si určitě fotky do kalendáříku vybere - jsou úžasné!!! :o) A Kao pózovala jak opravdová profi modelka.

    OdpovědětVymazat
  2. fotky nádherný..a manžel..no k na koho by to všechno ti chlapi sváděli, kdyby nás neměli:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Radce i Elišce to moc sluší! :-)
    PS: Taky jsem si to dnes bez dětí moc užila ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekne fotecky,... Kao je proste modelka. A ty od kamosky jsou take moc pekne.

    A verim, ze si Ales oddychnul, ... jeste, ze tchyne ten "cudlik" nevyhodila

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, modelka nemá chybu- a ty kousky oblečků vypadají doost dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Ztráta flashky by mě rovněž odrovnala, plně chápu. Babička má evidentně smysl pro humor.:-)
    Modelky jsou hotové profesionálky:-)

    OdpovědětVymazat