čtvrtek 8. října 2009

Den 230.

Čtvrtek

Další den, kdy jsme zavřené doma...

Babička Vierka má dnes svátek. Internetový obchod, kde jsem jí objednala dárek, mě moc nepotěšil. Včera volali, že mnou objednaná peněženka už v hnědé barvě prostě není :-(. A jelikož jsem tam objednala i pouzdra na doklady pro Aleše (vůbec nikde je už asi rok nemůžu sehnat), tak jsem jim dala ještě šanci... Vybrala jsem jinou hnědou, ale musím další týden čekat, než mi ji dodaj :-(. Ale co, babička sama řekla, že přece není malá (i když vzrůstem ano) a na dárek si počká...

A tak jí holky alespoň namalovaly obrázky a večer jí uděláme zmrzlinový pohár :-).





Teta Péťa (Petruška) přivezla Kristýnce úžasné pastelky. Kiki s nima moc ráda maluje (a to na všechno!). Jsou určené pro děti od 2 let, netoxické, SNADNO VYPRATELNÉ, jednoduché na ořezání, silné pro snadný úchop a jak píší VELMI BEZPEČNÉ :-). Vlhkým hadříkem se dají dobře odstaranit z podlahy, židlí, nábytku i zdí :-D. Mám vyzkoušeno... Tak pro prťátka doporučuji :-).

Jinak jsem dnes nevydržela a došla s holkama k doktorce. Bohužel tam ve čtvrtek odpoledne zaskakuje jiná pani doktorka, takže jsem taková celá rozpačitá, ale alespoň Káju poslechla. Průdušky má čisté, ale prý má zduřelou sliznici na hrtanu, a tak jí dala nějaký sirup (Aerius). Doufejme, že zabere a Kája se zbaví toho ustavičného dráždivého kašle. V příbalovém letáku píší, že to je protialergický lék. No, nevím, z čeho pani doktorka usoudila, že se jedná o alergii, ale třeba na to splasknutí to bude dobré.

Kristýnku jsem také raději nechala prohlídnout. Včera ještě měla horečku, dnes už ne. Má ještě trošku zarudlý krček, takže také prodělala virozku. Tu ale léčit ničím nemusím...

Dostaly jsme obrázky, lísteček do školky a šly do lékárny pro sirup a lízátko.

7 komentářů:

  1. Gábi..kde koupit??????????Taky chci ty pastelky...

    OdpovědětVymazat
  2. našla jsem je na www.fila.it/giottobebe
    No ale nakupovat je tam asi nebudu :-)
    Dají se sehnat někde v Čechách, nebo je Péťa dovezla odjinud?

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem jí napsala dotaz, kde je kupovala. Původně jsem myslela, že je koupila ve Francii, ale mají český popis a kupovala je někde v Praze. Až se ozve, napíši...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už vím, kde byly zakoupeny! Výtvarné potřeby v Ječné 41 (kousek od Ípáku) :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ti se budou divit, až jim tam najednou naběhne spousta matek a vykoupí jim všechny pastelky :-)
    Gábi, dík!

    OdpovědětVymazat
  6. Pastelky jsou skvělý, moje děti je milují a sirup taky dobrej, Renečkovi pomáhá :-)

    OdpovědětVymazat