středa 7. října 2009

Den 229.

Středa



Včera jsem si upravila vzhled blogu. Pro někoho posun k lepšímu, pro druhé k horšímu :-). Zdá se mi, že víc vyniknou fotky. Hůř se ale čte, a tak budu více fotit a méně psát :-D.

Holky dál marodí. Kája kašle, Kiki topí. Po obědě jsme usnuly všechny tři. A Kája v opravdu zvláštní poloze :-). Za žádnou cenu nechtěla spát... A takhle to dopadlo.

Odpoledne jsem poprosila Irču, aby mi pohlídala holky, než se vrátí Aleš z práce a jela jsem na gymnastiku.

Dnes poprvé jsem vzala holčičky dolů do tělocvičny. Je neuvěřitelné, jak to na ně působilo! Většina holek se moc snažila, neboť měla pocit, že je každý pozoruje :-). Přesně na tenhle pocit si pamatuji... Cvičila jsem jak nejlépe to šlo, když jsem věděla, že mě někdo vidí :-).

6 komentářů:

  1. Tak to je teda poloha :-) A nový blog se mi moc líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To odpočívá jo? :-)) no to musí být docela zdrchaná z takového odpočinku :-) Ať jste zdrávy! všechny! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. OHNE WORTE!!! :-)))
    At je holkam uz zase dobre, ... posilame pusinku.

    OdpovědětVymazat
  4. Spánek je holt posilující nejen v pohodlné postýlce. Zdravím a přeji zdraví. A blog je fajn, i číst se dá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem si říkala, že jsem na nějakém cizím blogu. Ikdyž já prozměnu šla z černé na bílou :o))))
    Přejeme ať jste brzy fit.

    OdpovědětVymazat