sobota 24. října 2009

Den 246.

Sobota



Dnešek utekl jako voda... Dopoledne jsme strávily s holkama v MUMu. Byla rukodělná sobota a vyráběly se pletené košíky z papíru. Původně jsem se chtěla zúčastnit, ale nakonec jsem dala přednost focení. Dostala jsem za úkol připravit fotky do MUMového kalendáře na rok 2010. Hledala jsem výrobky dětí a fotila a fotila... Mezi tím jsem dokumentovala výrobu košíků a hlídala děti.




Holky měly svůj den, stále se kvůli všemu hádaly a rvaly se o hračky. Pokračovalo to pak i doma. Byla jsem vděčná, když k nám přišla babička s Vendy a holky měly rázem o zábavu postaráno...



Večer se nám vrátil tatínek z práce a opět okupuje můj PC. Já koukám na Bobule a příjemně se bavím...

A ráno si o hodinu déle přispíme... Ovšem nevím, zda to vysvětlím i dětem, které se mi pravidelně budí před 7. hodinou...

4 komentáře:

  1. ;-)) Jojo, já už delší dobu pracuji na tom, aby se dítka probouzela až k osmé. Dokonce kvůli tomu chodíme i pozdě do jeslí. Tož uvidíme, jak mi to zítra vyjde. Držím pěsti, K.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že na děti zimní ani letní čas nějak nezabírá. Ale naděje vždycky umírá poslední:-)

    OdpovědětVymazat
  3. bobuloe jsem neviděla, na chalupě není TV..a ani nebude..ale na 2 bych šla ráda ve středu do kina.

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste ale tvořivé "MUMie" :-)
    ..no a stím časovým posunem dětí mám bohužel taky jen špatné zkušenosti :-(

    OdpovědětVymazat