sobota 10. října 2009

Den 232.

Sobota

Dnes jsem byla s Kristýnkou u našich v Písnici a dodělávala s mamkou její a táty DPH. Naštěstí vedou jen daňovou evidenci a nemusím podvojně účtovat. To by mě asi kleplo! Ale i tak to máme za ty roky vymakané a trvá nám to čím dál tím kratší dobu. Dřív byl víkend málo, teď to máme za páteční večer a sobotu hotové.

A tak jsem dostala domů haldu papáníčka a vyrazila směr Počernice. Jela jsem rovnou k babičce Vierce, kde na nás čekala Meganka. Aleš jel s Kájou za jeho tátou na koně. Kája byla bez teploty a hezky vykašlávala, tak vyrazili.

Je po 19. hodině a stále nejsou doma. Telefon má Aleš nedostupný a já jsem z toho nervozní. Už chci, aby byli doma!!!

Foťáček jsem jim nechala, aby vyfotili koníky, tak uvidíme, zda se z toho bude dát něco použít na dnešní blog :-).

Tak jsem se dočkala. A dnešní fotečky, které jsem nefotila já :-).





4 komentáře:

  1. Gabro,fotky jsou super.Děťulence si to užili jak vidno.A koně....stěch nemůžu odtrhnout oči :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Koukam, ze to Ales zvladnul na jednicku!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se i tak povedly..a s tím strachem tě chápu..já vždycky vyšiluju a čím jsou děti starší aje jich víc, tím je to horší:-((

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli máte rádi koně, tak jeden tip na rodinný výlet za Prahu - www.favory.cz
    Cca 40 km za Prahou, objevila jsem to tam náhodou. Barokní statek, sto koní, zážitek.

    OdpovědětVymazat