pátek 30. října 2009

Den 252.

Pátek

Další den podzimních prázdnin. Dnes jsme čekaly návštěvu z Rudné. A tak jsme dopoledne s holkama uklízely. Teda snažily se uklidit.

Teta Simča a bratránek David tu nebyli už 10 měsíců a já se nemohla dočkat :-). Můj malý Davídek je už pořádný kus chlapa. Nechtěl se fotit, potvora! Ale já ho přesvědčila, že výsledek bude stát za to... A dočkala jsem se od něj fakt "hustého" ocenění! Jako že "fakt" umím fotit! :-D Tak toho si "fakt" vážím!!! :-)

Dlouho jsem nedala na blog vlastní fotku. Tak dnes rovnou 3v1. Simča dostala ke 40. narozeninám nový foťák a já měla za úkol jí ho nastavit a venku jsme ho vyzkoušely...


A tady je David... Ten má oči, že by mu je mohla každá holka závidět, co? :-)




Kája vytáhla kolo. Už i ta helma jí je malá :-)


Teta Simča s Dádou :-)


Dnes byla venku pěkná zima. Udělali jsme rychlé foceníčko a pádili do teplíčka. David si hrál X-Boxe, holky si hrály s novými dárky a já si se Simčou zase pořádně pokecala... Je výhoda mít mladou tetu :-).

5 komentářů: