čtvrtek 29. října 2009

Den 251.

Čtvrtek

Dnes nás pozvala Lída s Míšou do solné jeskyně. Byla to pro nás premiéra. Holky si hrály jako na písku, a pak chtěly číst knížky. Bylo to fajn a moc děkujeme!!!

Vzala jsem pak na chvíli všechny do MUMu. Potřebovala jsem si tam vzít pokladnu a vyfotit zbytek výrobků do kalendáře...



Kristýnka spinká, Kája čeká na Vendy a Míšu a nemůže se dočkat. Já se snažím rychle napsat blog, neboť jdu večer na Radůzu a nebude čas. Moc se těším, jak chvíli vypnu a načerpám nějakou tu energii... Připadám si vycucnutá. Mám pocit, že nic nestíhám. Kam se podívám, tam na mě čeká práce. A já ani nemám chuť začínat... Asi bych si to měla nějak zorganizovat. Napsat si seznam podle stupně důležitosti a začít plnit a vyškrtávat. Ale já bych se nejraději zachumlala do pelíšku a spala a spala... Mám pocit, že jsem v noci nespala snad 10 minut vkuse. Dětičké mé milované mne pronásledovaly a ani nahoře na palandě jsem dlouho nezůstala bez jejich povšimnutí. Ráno jsme se probudili komplet všichni v jedné posteli... Konec kojení se blíží... Tahle noční buzeníčka už mě zmáhají a ráno mám pocit, jako bych ani nešla spát.

22:57 Radůza byla úžasná. Jsem ráda, že mě na ni minule Vlk upozornil a že proběhla rychlá akce ala lístky. Pája si to také užila, tak jsem ráda. Radůzu jsem znala jen z netu, ale musím říct, že originál je prostě originál! A jelikož má teď už dvě děti, její texty (zvláště ukolébavky) mi přirostly k srdci. A její hláška: "Mlíko 4x, 1x šťávička..." :-DDD Hned mi byla sympatická.

Sympatická byla ale také dvojice Vlk&Wlčice! Díky blogu jsem měla pocit, že se vlastně známe už hrozně dlouho (minimálně 251 dní :-)) a jestli má Wlčice pocit, že má ukecané děti, tak už vím, po kom to holky mají :-). A po Vlkovi to není... Stihli jsme po koncertu ještě probrat vtipné zážitky se zvířátky a kdyby nebyl večer a doma nečekaly děti a hlídací babička, ráda bych kecala dál a dál :-). Majdě a Martince dnes Kája namalovala obrázky. Kiki, Míša a Vendy se přidaly, a tak doufám, že marůdky potěší... A přístě se snad uvidíme v plném počtu!

Po příchodu domů mě čekalo "4x mlíko, 1x šťávička" :-DDD. Jsem měla hnedle chuť s tím kojením seknout. To dítě se nechtělo odtrhnout... Rýmička, prdíčky... Kdyby domů přišly prsa a ne maminka, tak by byla stejně spokojená :-D.


A zde naše malá parádnice... Toužila mít oči jako maminka a culíčky jako Kájinka...

11 komentářů:

  1. Jééé, to je náhoda - my jsme dneska taky slanečkovali. :oD A koukám jak je Karolínka jak velká slečna, jak tam sedí s těma "holýma zádama" a i ten výraz. :o) Fešanda!!!

    Hezky si užij koncert!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný zážitek na Radůze, to jistě bude stát za to. Tak krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ať se líbí..mně teď zase spaní nějak nejde:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvoje fotky, rekni to ježíškovi že toho Nikonka si nutně zasloužíš

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych sla do solne jeskyne, jeste nikdy jsem nebyla.

    Doufam, ze jsi si na Raduze odpocinula

    A jsem zvedava, jak ty prezijes konec kojeni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Až přijedete, tak půjdeme... Na Radůze jsem nabrala energii a hned po příchodu domů jsem měla chuť s kojením seknout... Mé dítě se nemohlo odtrhnout od maminky. Ale má prdíky a rýmičku... Budiž ji pro dnešní večer odpuštěno! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Gabro, i já jsem ráda, že jsme se všichni viděli "z oka do oka"- a pamatuj: nebýt hodná a nesnažit se vyhovět :-)) Kojení zdar a noční šichtě taky :-)
    Koncert byl super! Jsem ráda, že mě to vytrhlo z toho šíleného rytmu, co teď už několik týdnů (let) mám ;-)
    Tak zas někdy příště!! A za obrázky díky moc.jsme je tu studovali! Majda to jistě ocení, maluje taky moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  8. JJ, jen se neboj, já když se pak jednou naštvu, tak nedám! :-D Ale kdy to bude... Se na to musím nejdříve psychicky připravit :-). A nebo si spíš naplánovat nějakou úchvatnou "sigl" dovolenou :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Závidím akci s Wlky a souhlasím s hodnocením. Fotky máš vážně úžasný.Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Tak Kikca nema chybu :-)))))))))
    Dej ji od nas pusinku a ze ma krasne ocicka jako maminka a culicky jako Kajinka!!!

    OdpovědětVymazat