pondělí 30. listopadu 2009

Den 283.

Pondělí

Vypadat jako blbec umí každý blbec. Z neblbců pak jenom ti opravdu mazaní...

Dnes nemám žádnou fotku, která by stála za to. Nemám ani dobrou náladu. Hormony působí a já se s tím celý den peru... Odskočila jsme si od počítání MUMové kasy, přečetla si něco, co jsem raději ani číst neměla... A tu kasu už dnes taky nedopočítám. Asi půjdu spát.

Ráno moudřejší večera...

11 komentářů:

  1. Gabro,
    některé komentáře snad ani nemají žádnou výpovědní hodnotu. Mnohdy jsou jen vyjádřením osobní nepohody pisatele. nevěnuj jim pozornost větší, než si zaslouží.
    Werich to tenkrát prostě vystihl, když pojednal o srážce s blbcem ;-)

    Tak ať je úterý jasnější, svoje hormony nech zklidnit, je to pro tělo po té době asi šok, co? Však ono si zvykne..tedy odvykne ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gabco, ... nejhorsi je opravdu srazka s blbcem, ...mas pravdu!!!

    Hlavu vzhuru, nenech se vytocit a v klidu si bojuj s hormonama.

    A zitra take prosim veselejsi blog :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabro ona ta pani prostě reagovala plná emocí na něco co špatně pochopila. Díky svému vystupování je tam teď za "blbce" ona a já věřím, že jí to dojde a omluví se.

    Jinak jsem se tuhle koukala na stránky MUMu a fakt mi mrzí, že jste tak daleko...

    OdpovědětVymazat
  4. Nestíhám, o čem je řeč? (Gábi, chybí ti tu smajlíci, teď by se mi hodil stydící :-) )

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych čekala, že se paní Zajícová omluví, neb reagovala přesně tak, jak kritizovala. Pokud ovšem má dost slušnosti v těle. Jinak netrápit se tím, neřešit a nechat být( vím, lépe se to řekne než udělá, ale některé reakce fakt za to nestojí- viz zlatá slova od Wlčice.)
    A hodně síly v hormonálním souboji:-) Vydržať a zvítězit:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ať to paní Zajícové dojde nebo nedojde, doufám, že se alespoň stydí, když si to po sobě s odstupem času přečte. Omluvu nečekám a asi by mě od takového člověka hodně překvapila. Po tom, co dokázala napsat Wlčici, si o ní myslím svoje. A Markétu obdivuji o to víc, neboť to umí brát tak s nadhledem!

    Dnes se na to koukám jinak, včera jsem byla ale v takovém rozpoložení, že mě to spíš položilo...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem si početla, komentovat nebudu. Těším se na dnešní pozitivní deníček, však ty něco vymyslíš, i když je špatné světlo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gabro, já jen tak letně p. Zajícovou znám ze setkání.Je smutné,že tě urážela,to se mezi dospělými přece nedělá,nebo to tak tvrdím dětem. Oklep se a nech jí jít,třeba je jí zle a nikdo nic neví. Mrzí mi to, ale přece si nenecháme pokazit naše virtuální blogové dýchánky. Kdy bude reportáž..jak jsem vařila svíčkovou??Už se těším .Tvoje fotky a povídání je krásné. Odvykání kojení mě taky takhle sebralo..

    OdpovědětVymazat
  9. Marci, máš pravdu, nenecháme si kazit naše virtuální dýchánky :-). A až začnu psát reportáž ala svíčková, to se jistě všichni pobavíte... V současné době mám koupený špek a sepsané různé varianty receptů... Pak přijde na řadu můj šestý smysl, abych vybrala to, co bude to pravé ořechové :-)... A jak to dopadne, to je ve hvězdách!!! Jo a to hlavní - maso - to dodá babí v sobotu ráno, tak snad to tak i bude... U ní člověk nikdy neví, co se přihodí.

    LEVO, dnes je hodně špatné světlo, ale už mám pár "jarních" foteček na dnešní blog :-). Kdo by to byl první prosincový den řekl :-))).

    OdpovědětVymazat
  10. Mě ti tak vytočila, gábi..že jsem se fakt musela držet..a snad i držela:-)

    OdpovědětVymazat
  11. virtuální blogové dýchánky-ANO!!! :-))

    OdpovědětVymazat