sobota 28. listopadu 2009

Den 281.

Sobota

Ráno jsem se vytratila s holkama z bytu a nechala taťku spát...

V MUMu byl sraz únoráčků 2008 (z rodiny). Účast nebyla hojná, ale měla jsem radost, že jsem mohla holky po hodně dlouhé době zase vidět a pokecat si.

Aghuš přinesla santovské kostýmky a chtěla, abych jí nafotila Fíka a Áju. Z výsledku byla nadšená. To je pro mne vždy ta největší odměna!

Do kostýmku jsem narvala i holky (Kája dostala vel. 80 a Kiki 62 :-D), ale Kája mi mou snahu o focení sabotovala. Prostě se nehodlala usmát... Takže těžké zklamání pro maminku (potřebovala bych občas kurz Respektování)!


Holky zorganizovaly přímo mikulášskou nadílku, a tak byl dnes asi první Mikuláš v republice :-).


Doma nás čekal taťka (zrovna snídal - v poledne, proč ne...). Děti přejedené sladkostma, tak jsme oběd odsunuly a šly do hajan. Kikině jsem dala naposledy trošku cucnout prsa. Nevím, zda to vydržím. Zvyk je holt zvyk a já se přistihuji, že když kňučí, tak už automaticky vytahuji tričko (pak ho zase stáhnu dolů a hlásím, že došlo). Děsím se noci. Alešovi už jsem řekla, že s Kristýnkou spí on... Držte mi palce! Není mi lehko na duši...

Z poledního spánku mě probudil zvuk žehličky. Nevím, co se stalo, ale můj mužíček vyžehlil celou polovinu velké hromady prádla (hlavně povlečení...). Druhá prý čeká na mne, ale i tak jsem v duchu jásala a vzala si dobrovolně vysavač a vysála celý byt (to je taťky víkendový úkol)...

A teď dokonce vaří večeři! Už se těším, jak si pochutnám... No jestli to bude takhle pokračovat i dál, tak mě čeká hezká noc (až do chvíle, než se probudí Kiki na první noční kojení)...

4 komentáře:

  1. Držím palce, v noci to zvládnete! Nechci strašit, ale může se stát, že to Kikča bude snášet mnohem líp, než ty ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak co noC, Gábi?:-)))Ten kurz spolu dáme, počítám s tím! A holkám to sluší, jsem ti říkala, že jim to jen kazím..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mužíčka prosím zabalit a poslat k nám! Vařit a vysávat nemusí, to žehlení mi naprosto stačí. Za odměnu a na výměnu pošlu svoje děti:o)

    OdpovědětVymazat
  4. :-D Jen počkej, ráda bys ho vrátila :-)...

    OdpovědětVymazat