pátek 27. listopadu 2009

Den 280.

Pátek

Dnes je Kristýnce 22 měsíců. Letí to... Holka moje mi od rána dělala radost. Vydržela jí celý den suchá plínka! Jen když jsem večer přišla z venčení, hlásila mi, že čůrala do plínky. Ale i tak to byl úspěch a já měla radost...

Ráno u nás probíhalo krapet hekticky. Připravila jsem Káje věci s tím, že až přijdu z venku, bude oblečená a jedeme do školky. Houkla jsem na Aleše, ať vstává, že už je dost hodin. Přijdu před Penny a tam cedule, že z technických důvodů zavřeno. Tak jsem ještě rychle volala Hance, že je ohrožena svačinka do školičky a že když už jdu na vedlejší sídliště, rovnou koupím pečivo do MUMu. Pak se řítím domů s tím, že jedem... a doma nahatá Kája, za ní pobíhá Kiki s vařečkou a děsně se směje. Já už se tak nesmála. Aleš pochrupkával a já nadávala... To to lítalo!

Školička proběhla v klidném duchu, jen Kikča se každou chvíli dožadovala prsa (což už u ní není zvykem) a mě došlo, že dnes jsem si tak v duchu vytyčila jako den, kdy "jednou" seknu s kojením (Káju jsem také kojila 22 měsíců)... Prso jsem nedala, ale kojit jsem také ještě nepřestala :-(.

Po školičce jsem si to hnala do školky, ze školky na poštu, kde byla taková fronta, že jsem to vzdala... Pak rychle dát Kristýnku spát a po spaní jsme pádily do MUMu, kde jsme měly sraz s Andy a Šárkou.



Dorazila i Vendy. Dnes jí je 12 let a mamča jí k narozeninám vzala do kadeřnického salónu a ta vám tak prokoukla! Změna veliká, ale sluší jí to :-). A já se opět přesvědčila o tom, jak je ten svět malý... Stříhala jí kadeřnice, která mi před 4,5 lety udělala senzační účes v jednom salonu a když jsem tam chtěla jít znovu, už tam nebyla (osamostatnila se a já nevěděla, kam se přestěhovala)... Tak už vím, kde je :-). Ale jsem teď objednaná do Lysé, tak to vyzkouším nejprve tam s tetou Lídou.

V MUMu se děti vyřádily, já s Luckou udělala vánoční výzdobu (takovou originální :-)) a pokecala s Andy. Také jsem chtěla pár fotek u stromečku, ale děti byly večer už krapet protivné a neměly moc chuť pózovat. Zde jedna Andy s téměř dvojčátky :-D. Kiki je o 2 dny starší než Šárka. Dnes do sebe zkušebně pošťuchovaly, jednou zachraňovala Andy Kikču před kousancem, ale jinak klid a mír :-). A představte si, co měla Šárka opět ve vajíčku! Že to neuhádnete???!!! (Kdo čte její blog, jistě ví :-D)

A teď večer jsme měly s holkama z MUMové rady premiéru konferenčního hovoru přes skype... To jsou vymoženosti :-)!!!

2 komentáře:

  1. Blahopřání pro Kristýnku, to jsou krásné narozeniny:-) a jistě důvod k oslavě.A skypová konference to je už jiný svět. Také to občas používám,ale ještě si pamatuji, jak jsem jako holka stála frontu na telefon, který byl jen v budce na konci ulice ( a nebo na poště) Jo, časy se mění.

    OdpovědětVymazat
  2. To e tedy hrůza, jak já to těm dětem kazím!!!!!!!!!.a jsem ráda, že se vám premiéra na Skypu povedla:-)

    OdpovědětVymazat