neděle 8. listopadu 2009

Den 261.

Neděle

Dnes Kája vstávala s tím, kdy už bude ten večer, že chce jít na "ŽAMPIONOVÝ PRŮVOD" :-D. Dočkala se... Sice byl tentokrát "chudý" na pohádkové postavičky a scénky téměř žádné (byl na téma Broučci), ale alespoň nám přálo počasí a byla z toho příjemná procházka po Chvalech.






Před obědem jsme vzali holky do Village, kde jsme si prošli Petcentrum (taková příjemná malá "ZOO"). Kája nadšená, že to tam vypadá jako u babičky v práci (jak by ne, když všechna Petka dělaj skoro stejná :-)). Ani netoužila po novém zvířátku, jen nutně potřebovala kočičí pelíšek na vysoké noze... Prý by to bylo super pro myšáky :-).

Pak jsme si koupili oběd v Pandě a holky se nadšeně vyřádily v malé hrací zóně. Když už na nich byla znát únava, naložili jsme je do auta a jelo se na výlet do Vlašimi. Kikča spala tam i zpátky, takže se pořádně prospala a Aleš se teď snaží rozchodit nové DigiTV, které si přivezl (staré tam odvezl minule na reklamaci), a tak dnes možná ani nepůjde spát, neboť on od rozdělané práce zásadně neodchází :-). V tomto jsme asi každý úplně jiný. Já mám rozdělané žehlení už dlouho a ani mě to netrápí :-DDD.

7 komentářů:

  1. žampionový průvod :-)) super termín! :-)
    Naše děti ho taky mají, ale říkají tomu svatomartinské vynášení světel a lucerničku si každý musí vyrobit sám.
    ...jo a to žehlení... to fakt neuteče.. s klidem přeruším i na několik dní ;-) To jsem ale hospodyňka, že :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme holky stejný. Pořád čekám na služku na to žehlení,ale asi má dovolenou a tak to stejně zbyde na mě. A žampionový průvod je super:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už vím, proč Emička včera z omáčky vydloubávala "lampióny" :-D Asi to holky chytly od sebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, tak už je mi jasný, odkud vítr vane!!!. My nosili žampión a vy jedli lampión :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  5. Zampionovy pruvod, ... dobra hlaska:-)))

    A ten vecerni barak se mi moc libi.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten večerní barák je Chvalský zámek :-DDD

    OdpovědětVymazat
  7. No..taky mám, gábi rozděláno pořád..ale rozumím tomu..jak u které práce..od scrapů taky neodejdu, od diplomky klidně:-)))

    OdpovědětVymazat