čtvrtek 26. listopadu 2009

Den 279.

Čtvrtek

Ráno se jelo konečně do školky. Bylo vánoční focení, tak jsem ráda, že bude mít Kája fotečky pro babičky, dědečky a tetičky pod stromeček... A už vím, jak docílit toho, aby se dítě hezky na fotce usmívalo! Pan fotograf dětem řekl, aby řekly: "Smrdíš!" Jééé, to se smály jedna radost :-D. No, opravdu jsem zvědavá na ty fotky...

Cestou ze školky jsme jely kolem koní a Kája si přála zastavit. Tak si pohladila koníky. Před barákem jsme potkaly tetu Lídu s Holinkou, Nelinkou a Andělem (toho teď hlídají), a tak se šlo ještě venčit. Jsem pak jen doufala, zda Kristýnka rychle usne, abychom stíhaly ve 3 hodiny vázání věnců v MUMu.

Vendy má zítra narozeniny, napsala jsem jí, ať se staví, pokud má čas. Ráda přijela, a tak jsem jí mohla dát dáreček (ony zmiňované naušnice z recyšperků). Pak nám krásně zabavila děti v herně a my si mohly v klidu vázat ty naše věnce... Holka jedna zlatá!

A zde je můj letošní výtvor. Pravda, "věnec" to není, ale moc mi ladí k misce na cukroví a konferenčnímu stolku :-). Tak alespoň nějaká ta radost dnes...

7 komentářů:

  1. To je moc krásný, přála bych si být tak šikovná,ale nebylo mi dáno. Tak jdu zítra nakupovat,ale tak hezkou dekoraci potažmo věnec určitě mít nebudou.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee, ... teda ty jsi sikula,... moc pekny!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná dekorace!
    Kdy já se vrhnu na výrobu??? to nevím... no ale laťka je tedy dost vysoko ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tééééda, to je fakt parádní!!! Šikulka! :o) Já jsem vázala včera večer, ale je to taková obyčejná klasika... Ty to máš fakt jak profík!

    A trik na usměv dětí je fakt vtipný! :oD

    OdpovědětVymazat
  5. Já u toho focení byla a naše Emička se místo říkání "smrdííí" pohihňávala a dala si ruku před pusu. Na focení nic moc ;-)
    Věnco-aranžmá moc pěkné!!!
    Já to nějak nezvládla a asi ani nezvládnu, budu muset někoho zaúkolovat...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak opravuji: "Smrdííí" :-D. Přišlo mi to vtipné, skutečnost jsem neviděla. Jen mi dnes pani učitelka říkala, že Kája půjčovala Adle na focení tričko. Proč, to netuším :-D, ale Kája za to dostala bonbon...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to taky tuším, to jsem taky ještě byla. Adla byla rozcuchaná, měla na sobě špinavé šaty a pod nima triko s jakýmsi obrovským psem, podle pančelky nevhodné na vánoční fotky :-)
    Tak jí učesala, převlíkla, bude mít krásné fotky.
    (do školky vedl tatínek, nějak to focení zazdili :-D )

    OdpovědětVymazat