pondělí 16. listopadu 2009

Den 269.

Pondělí

Jak se mi ráno nechtělo z pelíšku! S Kristýnkou jsme šly vyvenčit Meganku, pohrály si a jely do Písnice pro Karolínku.

Vše bylo v pohodě až do chvíle, kdy mi plnou parou vrazila Ara zezadu do nohou a já se skácela (v jedné ruce Kristýnku a ve druhé foťák) k zemi. Při té příležitosti jsem si zvrkla nohu a málem přizabila svým pozadím Hakyma. V první chvíli jsem nevěděla, co se děje... Bylo to tak rychlé, že jsem pak vnímala jen šílenou bolest v kotníku. Holt Hakym musel být u mě a Ara ho provokovala... Ten po ní vyjel a ona chtěla co nejrychleji zdrhnout, jen jsem jí jaksi překážela v cestě.

Mamce se udělalo zle, hned viděla, jak musíme na rentgen... Naštěstí to nebylo tak hrozné. Dokulhala jsem se do koupelny, strčila nohu pod studenou vodu a stáhla si ji pak obinadlem. Čekala jsem, co bude. Pomalu to přestávalo bolet, a tak jsem vyrazila směr domov.



Doma jsme vzaly Megan a šly venčit. Kája nutně potřebovala kolo, a tak Kikča vytáhla motorku. Já se pomalu pajdala za nima. S Megušou jsme byly dvojka k pohledání :-). Obě pajdající na levou nohu...

Pak se jelo na gymnastiku. Tak prázdno tam už dlouho nebylo. Holt nebyly kroužky, jen gymnastky musely jít cvičit :-). Ve středu mi všechny holčičky odkývaly, že v pondělí přijdou. Přišla jich slabá půlka.

Díky volnu byla i tělocvična poloprázdná, a tak jsem mohla vzít holky dolů. Vyzkoušely si šplh a místo lavičky je dnes čekala nízká kladina. Kája mě moc potěšila a zároveň i překvapila tím, jak jí to šlo. Užívala si to a byla radost se u toho na ni koukat... Já měla také kladinu nejraději, a tak mne to zahřálo u srdíčka. :-)

Máme doma pavouka! Aleš si teď pár hodin hrál s jeho sestavením :-). Je dobrej! Já bych to bez návodu nedala... Zítra přijede moje ségra Lucinka s Lukáškem a Aleš ho od nich dostal v dubnu k svátku. Tak konečně bylo na čase ho složit :-))).

5 komentářů:

  1. Tak hlavně, že má oblíbená fotofgrafka a její nářadíčko nedošlo velké úhony!!A´t tě to nebolí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, ještě že se foťáku nic nestalo!!! Moje noha, ta se zahojí :-).

    OdpovědětVymazat
  3. BodejŤ, a máš ještě jednu, viď..a foťák je jen jeden:-)

    OdpovědětVymazat
  4. A Kikině se také nic nestalo! A kdyby jo, tak to taky nevadí, mám ještě jednu dceru :-DDD!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nu, není nad nečekané úrazy. Takové drama všedního dne. Hlavně, že to dobře dopadlo. Živě si představuji kulhající procházku, říká se přeci, že pán se časem začíná podobat svému psu:-) A pěkně cynický rozhovor na téma- mám ještě jednu. Černý humor, ten já můžu:-)

    OdpovědětVymazat