pátek 20. listopadu 2009

Den 273.

Pátek

Moje kytičkatá nádhera dnes jela na focení. Na policejní focení. Doma mi leží policejní záznam o výslechu mého manžela ve věci PODVODU pana XY. Jeho jméno jsem si hodila do googlu a nestačila se divit, kolik lidí bylo podvedeno. Doufám, že na něj brzy dojde!!! Takových důvěřivců, co mu naletělo... A své peníze nikdy nevidělo. :-(

Doufám, že pro nás to tímto končí a moje kytičkatá nádhera mi bude dál hodně dlouho sloužit...

Dopoledne jsem byla ve školičce, pak naložila Kikču do auta a jela pro Káju. Kiki usnula, tak jsem před školkou čekala, než půjde někdo známý, abych ho poprosila, aby mi u auta počkal... Naštěstí šla Míša s Martínkem a u Kikči mi počkala. Kája nutně potřebovala domalovat obrázek, tak jsem ji cvakla. Vyfotila jsem i Emičku s Adélkou. Adla hodila úžasný výraz :-D. To bude mít Bára radost, až jí to pošlu.





Kikču jsem přenesla domů a ještě uspala (zlaté prso), Kája šla k Nikolce. Když se Kikča vyspinkala, dostala oběd a šly jsme ven. Venku skoro nikdo, tak jsme se šouraly domů. V MUMu se svítilo, šly jsme se podívat, kdo tam je. Byly tam holky a erární děti. Tak pádila Kiki do herny a já si dala v klidu kafčo a pokecala. Pak šly holky dělat betlém z keramiky a já dostala nápad na vánoční dárek pro babičku Ilonku. Ta nikdy nic nepotřebuje, vše má na krámě a tak dostane výtvor, který jí snad potěší. K tomu jsem ale potřebovala Kikču i Káju, a tak jsem volala Ivetce, ať přivede Kájušu i Nikolku...

V MUMu jsme byly do večera, doma už na nás čekal Aleš a připravoval večeři. Tak jsme ji společně dodělali a pochutnali si na karbanátkách, které jsme už dlouho neměli. Já pak vyvenčila hafušu a šla nakojit Kristýnku. Usnula jsem asi dřív, než Kikča. Po dvou hodinách spánku mě probudil hlas babičky, tak jsem se vyhrabala z postele. Chtěla jsem vidět Sněženky a machry, ale prospala jsem je. Zítra je snad nezaspím.

Jsem ještě stále napůl spící a moc mi to nemyslí. Už se vidím, jak zase nebudu moci usnout, když jsem se teď tak hezky prospala... :-(

4 komentáře:

  1. Ufff, tak to jsem rada, ze kytickata nadhera zustane doma, ... uz jsem mela strach, ze si ji tam nechaji

    OdpovědětVymazat
  2. Autíčko ti zůstane, to je fajn..už se taky těším, že si zase dáme kafíčko..nějak příští týden, jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je dobře, že autíčko zůstane tam,kde má. A "spavou nemoc" také občas mám, to jsem pak schopna spát od nevidím do nevidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, jak já bych spala od nevidím do nevidím :-).

    Andy, jj, příští páteční odpoledne v MUMu! Potřebuji dodělat tu keramiku, tak si holky pohrajou a my u kafíčka pokecáme...

    OdpovědětVymazat