sobota 7. listopadu 2009

Den 260.

Sobota

Takový jeden fajnový den :-).

Dopoledne jsem skočila do mé kytičkaté nádhery a jela odvézt k babičce Pamycon. Naložila jsem si Benjieho, neboť babí byla s Kájou pozvaná k mé švagrové na oběd, kam má Benjie vstup zakázán... Už to nekomentuji, jsem ráda, že tam nemusím jezdit já sama a Kája byla ráda, že konečně uvidí Terku.

Babička nám ve tři hodiny Káju přivezla a jela domů pro zapomenutý Pamycon, který jí ani jednou nekápla. Kdybych si ho tedy nechala doma, vyšlo by to nastejno :-).

Já si po obídku s Kiki schrupla a odpoledne jsme s Alešem poklízeli... Večer jsme vařili společně večeři :-). Dopadlo to dobře, babičce i holkám chutnalo! Na rizotu "Ze školní jídelny" holt není moc co zkazit (viď Katko :-)).



Jinak jsem se během dne snažila připravit fotky na kalendář našich "Kákáček". A LeteckouPostou (novinka - Handy, doufám, že fotky došly) jsem je právě odeslala :-). Těším se na výsledek. Věřím, že bude dokonalý jako loni :-).

Teď si jdu pohrát s vánočním dárkem pro tchána...

3 komentáře:

  1. Leteckou poštu už jsem taky objevila, je to fakt dobrý, dosud jsem se kolikrát natrápila se Seznamem, než mi odeslal pár fotek. A najednou to jde.
    Soudě podle textu, máš podobnou švagrovou jako já:-( To je tak, že příbuzné si člověk nevybírá.:-)Pěkný lampionový zážitek, přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak holky, přidávám se se švagrovýa do klubu:-(((Jinak co je to ta letecká pošta?

    OdpovědětVymazat
  3. www.leteckaposta.cz tam dáš fotky a někomu je pošleš. Zůstanou tam cca 20 dní, aby si je mohl ten druhý vyzvednout... Je to snadné a fotky neztratí na kvalitě...

    OdpovědětVymazat