úterý 10. listopadu 2009

Den 263.

Úterý

Jsme stále zavřené doma. Kája už nezvrací a má už jen lehce zvýšenou teplotu. Jen já cítím, že se moje tělo s něčím "pere". Vařím si čaje a piji Coldrex, tak snad mě to zase rychle pustí...

Doma ani není co fotit. Ráno se mi tedy naskytl úžasný pohled, když jsem nechala Kristýnce k snídani termix. Dala si ho do vlasů jako ozdravnou kůru. No co vám budu povídat, chtělo se mi brečet. Tak putovala do vany...

Hrála jsem si s Photoshopem, který je pro mne stále velká neznámá a postupně objevuji, co to umí. Potřebovala bych návod nebo někoho, kdo s tím pracuje... Ale jelikož jsem člověk, který návody zásadně nečte, asi mi ještě hodně dlouho bude trvat, než se s ním naučím pracovat :-). Ale vytvořila jsem v něm dnes PF!!! Když mi holky tak hezky zapózovaly a daly si pusu :-). Špatné světlo a zrnitost fotky jsem musela hodně zamaskovat dodatečnou úpravou...


2 komentáře:

  1. S photoshopem bych taky chtela umet :) Tak drzim palce, dobrou noc... Denisa K.

    OdpovědětVymazat
  2. Photoshop je závislost..moje milá..za rok jsem pronikla do základů, ale nemám čas..ty scrapy jsou nedokonalé zatím..ale strašně mě to bere..

    není to problém se naučit..spíš bych se já potřebovala naučit, jakse fotí..až budou holky zdravé..nevyměníme zkušenosti?:-)

    OdpovědětVymazat