neděle 1. listopadu 2009

Den 254.

Neděle

Babička nám ráno přivezla Káju a Benjieho a jela do práce. Já počítala MUMovou kasu a oběd dnes vařil Aleš. Miluje kotlety na cibulové omáčce. Jelikož ty moje byly pokaždé jiné, vzal to do svých rukou a od té doby je váří sám. Včera jsem je záměrně z mrazáku vyndala... Ženská musí být občas trošku vyčůraná, aby měla chvilku pro sebe :-). Teda uměla bych si představit tu hodinku čistého času jinak než nad připravováním podkladů pro účetní, ale alespoň to nemusím mastit ještě teď večer. :-)Večer budu dělat fotky na MUMový kalendář :-). Občas si připadám tím MUMem krapet postižená. Teď to byly 4 roky, co se tam aktivně zapojuji. No jo, jsme takové AKTIVIE, jak nám říká Bára (šéfová) :-D. Alespoň se nenudíme. Ba naopak!

Oběd byl vynikající. Všechno chutná líp, když to nevaří člověk sám :-). Tentokrát to Aleš vylepšil kouskem špeku. Jsem si nadlábla pupek až jsem měla pocit, že puknu... Klidně bych z toho zavedla pravidlo - nedělní oběd vaří moje drahá polovička (nebo kdokoliv jiný, jen ne já :-D).



Odpoledne jsem k nám pozvala Vendy. Ráda si hraje s holkama a ony s ní. Jsem jí za to vždycky vděčná, neboť si mohu pak dohánět resty...

Přijela k nám pak na skok i Lenka (z MUMu), aby mě naučila základy s Photoshopem. Do 15.11. musíme mít hotový ten kalendář... Trošku nestíhačka.

4 komentáře:

  1. Gábi, bacha Photoshop i GIMP jsou děsně návykové programy. ;o) A tvorba kalendářů tuplovaně!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Handy, neboj, do GIMPu se pouštět nebudu :-). Já mám jen za úkol upravit fotky, aby byly ideální pro tisk :-). Víc nedělám... S kalendáříčky pro rodinu se ráda obrátím na tebe!!!

    OdpovědětVymazat
  3. A naučila?taky v něm dělám..ale já se to učila z BC.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyrid Alesovi, ze se zastavime v nedeli na obed ;-DDD

    OdpovědětVymazat