čtvrtek 5. listopadu 2009

Den 258.

Čtvrtek

Dnes jsem si užívala focení. Sluníčko hřálo, všude krásné žluté listí... To byla radost fotit!



Venku jsem dnes po dlouhé době potkala Lenku s Bětuškou. Tak jsem si Bětulku musela vyfotit :-).


Pak šla kolem teta Radka (Bradka), a tak vytáhla i ona Elišku z kočárku :-).


Po spinkání jsme nasedly do autíčka a jely k babičce. Konečně dnes dorazila peněženka, dárek, který měla dostat už začátkem října k svátku...

Kája se těšila, že uvidí sestřenici Terku, která každý den chodí k babičce po škole, ale byt byl prázdný, televize řvala na plné pecky a nikdo se nenamáhal ani zamknout :-(. Čekaly jsme půl hodiny na zahradě, ale Terka nikde. Tak jsem vypla TV, zamkla a šly jsme na hřiště čekat na Vendy a jejího brášku Kubu. Tak se Kája vyřádila a já byla ráda, že mi Vendy pózovala :-).




5 komentářů:

  1. Koukám, že i bez nás bylo co fotit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Velký škoda, že vám to dnes nevyšlo!!! Bylo fakt krásně... Tak snad příště :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné počasí bylo, jen co je pravda. A z těch fotek to přímo sálá. Nicméně dost mě dostala peněženka jako dárek s měsíčním zpožděním. Sice mohla mít babička další sváteční radost, ale je to hrůza,když dárek dorazí se zpožděním. Na nic se tu člověk nemůže spolehnout. Ale hlavně, že babička měla radost.

    OdpovědětVymazat
  4. JJ, s peněženkou to bylo veselé. Našla jsem si internetový obchod, kde jsem si vybrala jednu hnědou (přesně takovou, co si babí přála) a k ní pouzdro na doklady pro manžela. Peněženka nebyla skladem, ale objednávala jsem ji dostatečně brzy, aby do svátku všech Věr dorazila... Po týdnu telefon, že jim dodavatel poslal jinou barvu (černou jsem fakt nechtěla), tak zda si vyberu jinou nebo mou objednávku zřuší... Jelikož jsem nutně potřebovala to pouzdro na doklady a nechtělo se mi dávat za dopravu 2x tolik, co stálo to pouzdro, zvolila jsem výběr jiné hnědé peněženky... Ano, i po dalším týdnu telefonát, že se zase stala chyba! Že tentokrát barva je OK, jen trošku jiný tvar... No, to už na mě bylo moc. Nechala jsem si poslat to pouzdro a peněženku si našla jinde... Na MMB je normálně nakupování rychlé. Po připsání peněz na účet většinou maminky okamžitě zboží posílají... No, tato maminka si dala také načas. Musela jsem ji urgovat (když mi po dalším týdnu došlo, že peněženka stále nikde...). Dočkala jsem se, ale...

    OdpovědětVymazat
  5. Nu,někdy jsou ty služby (nebo lidi) prapodivné. Ale hlavně že nakonec došla:-)

    OdpovědětVymazat