pátek 13. listopadu 2009

Den 266.

Pátek 13.

Ani jsem si dnes nijak extra neuvědomovala, že je pátek 13. Proběhl v příjemném duchu bez nějakých zásadních katastrof :-).

Dopoledne jsme byly v MUMu. Pak jsem rychle uspala Kristýnku a těšila se, že po spinkání poznám osobně Andy se Šárkou. Kája už se také nemohla dočkat. Nejraději by šla Kikču probudit, aby celou akci urychlila :-). Ale dočkala se!



Bohužel už je teď brzy tma a než se ty naše holky vyspaly a Andy se Šárčetem dorazila, světla bylo hodně málo... Nastalo tedy rychlé cvakání a přesun do MUMu, kde se děti vyřádily a my si hezky pokecaly.





V MUMu jsem si dala sraz s Radkou Bradkou :-). Byla jsem za modelku, neboť zítra bude líčit svatebčany a potřebovala si to natrénovat. Hezký pocit, nechat se zkrášlit!

A u toho jsme povídaly s Andy a byla sranda... Člověk má pocit, že už se nějaký ten pátek známe, hned máme několik témat na rozebrání (díky blogu holt víme, co se u koho doma děje :-)) a holky měly v herně dalších 7 erárních MUMových dětí :-). Vypadalo to, jako když tam máme nějakou párty... Zkrátka fajn den!

PS: A už vím, po kom se Šárka jmenuje Šárka :-))). Ano, znám jen jednu Šárku (moji gynekoložku a bývalou gymnastku) a Šárče se jmenuje zrovna po ní!!! :-D Ten svět je tak malej...

Tak speciálně pro Katku, LEVU a ostatní zvědavky :-)



Foceno bez blesku, moc toho vidět není :-). Poprvé, co mám na sobě jiné stíny než hnědé, černé, růžové nebo béžové...

5 komentářů:

  1. Tak koukam holky, ze jste mely krasny den. A kde je tvoje fotecka, kdyz jsi byla nalicena jako nevesta??? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, taky bych chtěla vidět Gabču nevěstu, neříkej, že tě nikdo nevyfotil ;-)
    Fotka Šárky s Andy je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  3. A pak se říká, že počítač lidi odcizuje. Jak je vidět v reálu, všechno je jinak. Svět je opravdu malý:-) Hezké fotky pro zvědavky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. jó hoélky, bylo to moc fajn adoufám, že to zopakujeme....holky si sedly amy myslím taky:-)a máme to k sobě , co by kamenem dohodil. Gabče to moc slušelo...naváděla jsem jí,ať jde někam pařit, že by byla škoda to nechat ležet ladem:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, ale nejvíc se mi líbí ta první, je originální :-)

    OdpovědětVymazat