čtvrtek 12. listopadu 2009

Den 265.

Ráno jsem měla v plánu na chvíli skočit do MUMu a vyfotit přednášku o třídění odpadu. Ale než jsme se vykopaly z bytu, bylo po přednášce, a tak jsme alespoň pomohly Zdeničce v herně. Holky už jsou obě v pořádku a být s nima další den zavřená doma, to už by bylo na mne moc...


Dnes skončila minivýstava recyšperků. Domů jsem si odnesla jedny naušničky a už vím, kdo bude jejich majitel :-). Doufám, že udělají radost...

Zde další ukázka z vystavených kusů:

6 komentářů:

  1. Krásné šperky a perfektně vyfocené!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ještě víc než šperky líbí Zdenička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tedy taky líbí ta klávesnice. Zjevně jsem tím počítačem cinklá víc, než si myslím:-)
    A moc se mi líbí jít na přednášku po přednášce.:-) Hrozně ráda jsem tak chodila do školy, škoda, že v práci se ten zvyk moc neujal:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šperky jsou super, velmi originální! Mně se zase moc líbí ten motýl:)
    A až teď jsem si, po zkouknutí tvého blogu, uvědomila, že byl včera pátek 13.! No lepší to nevědět...:) Tady vidíš, jak žiju, ani nevím, co je za den!:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo, ten klávesnicový set je opravdu originál :-)!

    OdpovědětVymazat