středa 18. listopadu 2009

Den 271.

Středa



Teď jsem celá mimo. Před chvílí přijela tchýně (nečekaně) s tím, že jí asi někdo vykradl byt :-(. Tak se Aleš sebral a jel tam s ní... Prý řišla domů a překvapilo jí, že má otevřené kuchyňské skříňky a vše vyházené. Parchanti nejspíš vypáčili dveře ze zahrady... A to si babička ještě myslela, že si u nás zapomněla včera telefon. U nás ale bohužel není, takže ho nechala doma :-(. Ten vyzvání, ale nikdo ho nezvedá...

Normálně by u ní byla neteř, ale ta je nemocná, tak i Benjieho měla u sebe v práci. Ještě štěstí, že toho babička na ukradnutí moc nemá. Ale i tak to je dost nepříjemné :-(. No, jsem zvědavá, s čím se Aleš vrátí domů...

Ufff, sekat jim ruce, hajzlům!!! Pardon, ale to mě vždycky vytočí... Muselo to být vytipované. Věděli, že tam nikdo není a využili tmy na zahradě.

Zpět ke dnešku. Dopoledne jsem byla s holkama v MUMu. Nějak jsem se ráno nebyla schopná vykopat z pelechu, abych včas dopravila Káju do školky. Tak jsem ji omluvila a šla mi pomáhat do školičky. Byla jsem tam sama. Hanka ještě zůstala doma s Lucinkou a přišly stejně jen 4 děti. Všichni marodí. I Natálka má opět nějakou angínu. Jsem docela ráda, že s ní Kája byla v neděli jen chvíli venku. Ale ony si brzy přitáhnou domů zase něco jiného, toho se nebojím :-).

Po obědě šla Kája k Nikolce a Kristýnka spinkala. Pak jsme daly Kristýnku a Elišku na hlídání Páje (byla u Radky ještě s její Danielkou) a jely s Radkou, Kájou a Dominičkou na gymnastiku. Neměla jsem dnes žádnou fotku, tak jsem vzala foťák s sebou. Tak malá rychlá koláž z dnešního cvičení.

Kájouš mi dává... Radka ukázala z legrace kotoul z roztažených nohou. Kája se toho chytila a začala dělat jeden za druhým. Tak jsme řekly holkám, ať to zkusí. No, skoro žádná to nezvládla. Ale když jsem chtěla po Káje normální kotoul, byl to děs a hrůza :-DDD. To mé dítě se trošku vymyká normálu.

Ještě jsem chtěla dnes napsat, jakou radost mi dělá, že Kristýnka používá nočníček. Doma chodí nahatá a sama se chodí vyčůrat a dokonce i vykakat. S velkou slávou pak nese nočníček na záchod a před spláchnutím zamáváme a rozloučíme se s bobíkem :-))). Ve školičce má normálně plínku, ale když chodí čůrat děti, chodí také a plínka zůstává suchá... Kočička moje. Bála jsem se, že u ní to snad nikdy nepřijde.

Teď ještě nějak šetrně přestat s kojením a bude to úžasný :-).

2 komentáře:

  1. S tou krádeží je to hrozné, nezáleží na tom, jestli má hodně věcí k ukradnutí,ale že tam někdo byl a hrabal se jí ve věcech. Zažila jsem to a dodnes mám z toho trauma. Neužiju si jedinou dovolenou,abych nemyslela na to,co se může stát. Stihomam. A ty hajzly samozřejmě nikdy nechytili a oni žádné trauma nemají. Já ano. Takže s tchýní soucítím a to tak, že hodně.
    Ještě že s tím bobíkem je to na dobré cestě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krádež je šíená..horší je to, co to udělá spsychikou..a koukám že nhatý zdeček funguje:-) tak vítej do klubu velkých holek.

    OdpovědětVymazat