čtvrtek 19. listopadu 2009

Den 272.

Čtvrtek

Dnes bych si spíš řekla, že musí být pátek 13.!!!

Včera se manžel vrátil domů až po půlnoci. Takže se dá říct, že dneska... Babička u nás spala. Když přijeli, vyprávěli, že babičce zmizelo všechno zlato. O nic jiného zlodějům nešlo. Vyházeli vše, co mohli a nikdo nic neviděl ani neslyšel :-(.

A před chvílí volal manžel. Už se smál... Prý to s těma policajtama nekončí! Volali mu z jiné služebny a to kvůli mému autu!!! Ano, stalo se přesně to, co jsem tenkrát vyřkla nahlas, když jsem viděla v televizních novinách zpávu o tom, jak jeden autobazar rozprodal auta jiným bazarům aniž by zaplatil majitelům aut...

Zítra se musí s autem a všema smlouvama o koupi a zaplacení dostavit na místní služebnu. Tam už si asi o něm budou myslet svoje :-). Včera tam byl kvůli krádeži, zítra kvůli autu... Kutale, Kutale, jestli tě nezavřou, to bude sláva!!! :-DDD

Ujistili ho, že auto nám nezabaví, že si ho jen nafotí a pak proběhne soud...

Chce se mi brečet i smát... Já ani nevím, co se mi chce. Nic se mi nechce, jen sedět a tupě zírat, to se mi chce!

Dostala jsem za úkol připravit všechny ty smlouvy od auta, ale další chybička se vloudila!!! Všechny smlouvy máme u finančního konzultanta, takže jsem ještě obvolávala jeho. Normálně už by to bylo hotové, ale bohužel jeho asistentka byla 2 týdny na antibiotikách a teď marodí on. Pokusí se prý alespoň smlouvu naskenovat a poslat mailem... Fakt super!!! Mám se těšit ještě na něco??? Že by do třetice něco jobového???



Brzy bude večer a vypadá to, že snad poklidný :-).

V poledne mi Kristýnka předvedla její první hysterák. Jooo, období vzdoru se blíží. Byla jsem mile překvapena, že to se mnou ani nic moc nedělalo. S Kájou jsem to prožívala daleko hůř. Teď si jen říkám, že přišla nová vývojová vlna a že se mi dítě vyvíjí, jak má :-).

Odpoledne jsme zašly na hřiště. Sousedka mi říkala, že kolem poledního slyšela z venku hrozný řev: "Mamííííííí,mamíííííííííí!" a šla se podívat z okna :-). Prý se pobavila a konstatovala, že Kristýnka už začala mluvit :-DDD.

Na hřiště přišla na chvíli i Evča s Lucinkou. Včera se Aleš od jejího manžela dozvěděl, že čekají dvojčátka! Fíííha, docela mě to zaskočilo. V duchu jsem si říkala, že jsem docela i ráda, že Kristýnku nemám 2x :-))). Evče jsem gratulovala. Říkala, že byla z toho hodně mimo, když jí to doktor řekl. Už si na to asi zvykli a čeká je přístavba jednoho pokoje k jejich stávajícímu bytu. Tak jim přeji, aby to do léta stihli a mimoušci byli zdraví...

Lucinka je o 2 měsíce mladší než Kiki. Je to pěkný čertík (Beran ve všech směrech), tak to Evča nebude mít ze začátku asi snadné. Nabídla jsem se jí, že jí kdykoliv Lucinku pohlídám a v létě stejně trávíme 14 dní u babičky (sousedí s Haislínama), tak se budu snažit být co nejvíce nápomocná...

9 komentářů:

  1. No to je teda pech. Držím palce, ať už do třetice nic nepřijde. Už by mělo začít být lépe. Hodně síly a energie:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To věřím,že vás to rozhodilo,koho taky ne..Snad už máte vybráno a bude dobře..

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, to je opravdu "den D" - ach ach. Tak ať už nic podobného nepřijde!!!

    Hysteráčka máme doma taky - je to úžasný - zvlášť takhle na ulici. No, ale oni z toho snad vyrostou, co??? :o)

    A dneska jsem odeslala kalendáříky, tak zítra číhej na pošťačku! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. No teda, Evče taky moc gratuluju" (můžeš jí to klidně vyřídit :-) ) a na ten pokoj navíc jsem moc zvědavá, jak to vyřeší... Jako na zahradu?

    OdpovědětVymazat
  5. Život je občas tak absurdní, že :o) Držím pěsti !!

    OdpovědětVymazat
  6. Gábíku..vydrž:-) Já vím, co to je, když se tohrne..věřím, že babička se sebere, hlavně že to neodnesla na zdraví a tobě kytičková nádhera zůstane..A hysterák jsme měli včera, teprve to zabloguju..ale bylo to šílený:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Handy, na kalendáříky se moc těším a doufám, že penízky dorazily!!!

    Andy a Handy - je fajn, že v tom nejsem s těma hysteráčkama sama :-). Jj, lednové dětičky...

    Kristo - absurdní, to je to správné slovo :-), díky za ty pěsti!

    LEVO, jj, přistaví to do boku na zahradu. Snad jim vyjde stavební povolení. Když ne, prý se to dá obejít...

    Marci, také doufám, že máme vybráno! Jo a nejdou mi k tobě vkládat poslední dobou komenty :-(. Ale čtu tvůj blog pravidelně :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Když se daří, tak se daří... tak držím palce,ať se vše vyřeší k vaší spokojenosti... lumpové byli, jsou a bohužel BUDOU :-_

    OdpovědětVymazat