úterý 17. listopadu 2009

Den 270.

Úterý



Dnešní státní svátek jsme nijak vášnivě neprožívali. S mužíčkem jsme společně uvařili oběd (králíčka s knedlíkem a špenátem) a nacpali si pupky. Kristýnku jsem dala spát a s Kájou jsme čekaly na tetu Lucku s Lukášem. Jeli jsme společně na Černý Most do Cirkusu Praga - Kopecký.

V cirkusu jsem byla naposledy jako malá holka. Tak jsem se i těšila. Cirkus to byl malý, tak jsem si tak říkala, zda to není náhodou tím, že když jsem byla malá, zdálo se mi všechno velké :-).

Vybrala jsem nám asi ta nejhorší místa, co jsem mohla :-). Byl na nás namířený ohřívací ventilátor. A připadali jsme si, jako když sedíme u fénu... A foukalo to a foukalo... A my sundavali jednu vrstvu oblečení za druhou :-).

Představení jsme si užili. Na pár let mám zase vybráno :-). Káje zářila očíčka a ptala se, kde se to ti artisté naučili??? Tak jsem jí vysvětlila, že to je jako na gymnastice. Také se musí stále trénovat, aby to pak takhle hezky vypadalo. Když klaun chtěl nějaké děti do manéže, hlásila se :-). A když se mohlo jezdit na oslíkovi, už stála ve frontě :-). Na závěr představení se mohli jít děti svést na koníkovi a malých poníkách. Kája si mohla vybrat, zda chce cukrovou vatu nebo jízdu na koni. Vyhrál kůň :-).

Teta Lucinka holkám koupila takový blikací nesmysl a nějakou tu pouťovou sladkost... To bylo radosti, když to přinesla Kristýnce domů :-).

Doma byla babička Vierka. Přinesla ukázat holkám morčátka "naháče", co bude prodávat na krámě. Vypadaly jako prasátka :-).

3 komentáře:

  1. Cirkus byl včera všude, a těch klaunů:-)
    Morče naháč je pěkné, ale aby nemělo prasečí chřipku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak cirkus..pro karolímku by to ještě nebylo? takže si to taky asi nedáme....

    OdpovědětVymazat