neděle 29. listopadu 2009

Den 282.

Neděle

První adventní neděle je téměř za námi. Kája nadšená, že dnes zapálíme jednu svíčku, zítra druhou, pak třetí a čtvrtou a budou Vánoce! :-) Ještě že tak rychle to nebude...



Mám za sebou krušnou noc. Kristý toužila po prsíčku, já nedala... Pěstičkama do mne bušila a nešťastně volala: "Mamííí!" Ráno vstávala už v 6 hodin. Pochopila, že vážně nedám, a tak si šla raději hrát... V krámě jsem jí koupila první krabici Sunaru. Samozřejmě žádné nadšení z onoho mlíčka. Nevypila ani jednu malou lahvičku. Musím ale říct, že to snáší asi lépe, než já. Jsem celý den protivná, startuji na první našlápnutí. Prsa jsou přelitá a bolí. Když už se to nedá vydržet, odsávám... Těším se, že toto mé rozhodnutí mi přinese alespoň odměnu v podobě prospané celé noci! Ale kdy to bude, to nevím :-).



Večer, když tatínek koupal holky, jsem vzala Meganku a foťák a šla se podívat na svítící stromeček u nás na Chvalech... JJ, Vánoce se blíží...

Večer mě pobavil Aleš. Kristýnka si přinesla oblíbenou knížku se zvířátky z LESA... Já mu říkám: "Ptej se jí na zvířátka a ona ti bude ukazovat, kde jsou..." Aleš: "Kde je ovečka???" Kiki se zamyslela a pronesla: "Neni!" A já myslela, že mě klepne. On se ani nepodíval, zda tam nějaká ovečka je! V lese se ovce vážně moc nepohybují... Ještě že to naše dítě je tak inteligentní a ovečku ani nezačalo hledat :-D. Tatínek to pak napravil a byl mile překvapen ze znalostí lesní zvěře té naší malé lištičky...

4 komentáře:

  1. Ovečka v lese mě tedy rozesmála. Stejně jako rychlost, s jakou se mají přiblížit Vánoce. Ty děti (a někdy i tatínkové) jsou vskutku roztomilé. A přeji,ať po náročném rozhodnutí vážně přijdou spokojeně prospané noci.

    OdpovědětVymazat
  2. tak držím palečky...mně nenapadlo vůbec vlasně, že tě to bude trápit i fyzicky...já myslela že psychicky..nekojila jsem louho..došlo..tak mi to nedošlo:-(
    A u tatínka mi napadlo něco ve smyslu..jak typické:-))myslím pro pohlaví, ne konkrétně vašeho tatínka..líbí se mi, že žehlí a vaří:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes tedy opět vařil večeři, ale není to nijak pravidelné :-). A žehlí 1x do roka :-D. Ale i tak to vždy potěší... Já ho nemít, kdo by mě zlobil??? To by byla doma taková nuda...

    OdpovědětVymazat
  4. Kde je ovečka nemá chybu!!! Živě vidím našeho tatínka...
    a prsíčko chválím :-) víme proč, že? ... ;-)

    OdpovědětVymazat