pondělí 23. listopadu 2009

Den 276.

Pondělí

Dnešní den začal tak nějak normálně. Ráno jsem Káju odvezla do školky, Kristýnce nic nebylo, a tak jsme šly normálně do MUMové školičky. Vyfotila jsem v MUMu novou polici a poličku na keramiku. Pak také šátkující maminky... Před svačinkou jsem začala cítit, že se se mnou něco děje. Když jsem viděla jídlo, bylo jasné, že pokud hned neodejdu, asi se pozvracím.








Došla jsem domů a padla do postele. Alešovi jsem zavolala, aby vyzvedl Káju a Radce, že se mnou dnes na gymnastice nemůže počítat. Ještě jsem se s ní dohodla, že jí dám Káju, ať si jde zacvičit.

V rámci možností jsem spala. Kiki se mnou. Kája koukala na pohádky a byla hodná. Odpoledne to začalo. Zvracela jsem jako Alík. Než si přišla Raduš pro Karolínku, Kája hlásila, že jí pobolívá bříško a neví, zda nepůjde zvracet. Gymnastiku jsem jí tedy zatrhla, a to zase spustila slzičky, že chce jít moc cvičit... Ještě že nešla. Chvíli na to zvracela i ona a hned usnula.

Celý den mi splynul v jeden velký spánek a v jedno velké zvracení. Vím jen, že několikrát jsem volala Alešovi, ať rychle přijede domů, že nezvládám...

Noc stále také za to. :-(

3 komentáře:

  1. Nakukovatelům hlásím, že na Gabču se vrhla choroba, tak proto nezvládá :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak proto. A já pořád hledala, kam zmizel ten dnešní zápis:-) Domnívala jsem se, že je to mojí technickou neschopností, že ho nemohu objevit. Tak přeji brzké udravení, ať je brzy lépe a radostněji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, naše gábi už je taky K.O.

    OdpovědětVymazat