čtvrtek 30. dubna 2009

Den 69.

Čtvrtek - Čarodějnice...
Dnes ráno jsem odvezla Káju do školky sama. Autíčko mě poslouchalo jedna radost a já z toho měla tak dobrý pocit! :-)

Pak jsme šly s Kristýnkou na nákup bez kočáru. Šlapala, za ruku se mě držela. Milé babičky se zastavovaly a ptaly se, kolik jí je, že je moc roztomilá...

Aleš mi po obědě přivezl Káju. Vzaly jsme si malovátka a udělaly ze sebe pořádné čarodějnice. Děti a lidé v masce měli vstup na čáry grátis, tak jsem odhodila kšiltovku a udělala ze sebe čárymáru :-).
Bylo vtipné, že mě vůbec nikdo nepoznával. A že jsem potkala desítky známých lidí :-). Holt jsem neměla na hlavě mé poznávací znamení a ani psa u nohy...

Karolínka tam měla spoustu kamarádek. Nejvíc se vyřádila s malou Nikolkou. Lítaly s balónkama (jedné uletěl, druhé prasknul...), houpaly se na houpačkách, točily na kolotoči...



Tím, že dělám pár let v mateřském centru, znám skoro každou maminku a většinu dětí... Až mi dnes přišlo líto, že pak ani nevím, s kým se mám bavit, protože se u mě každý staví na chvíli, pak přijde další a něco chce... Prostě mám pak špatný pocit, že se každému nevěnuji tolik, kolik bych si přála. A pak bych se někdy nejraději schovala někam do koutečka a jen pozorovala...

Už bych ani nespočítala, kolik známých a kamarádek se mne dnes ptalo kdy půjdeme na čáry a že se tam uvidíme... Jsem prostě Vodnář, jeho charakteristika na mě sedí. :-)

Fotila jsem Emmu při tanečním vystoupení...
Ty malé holčičky byly při tancování tak moc roztomilé :-). Tetu Lucku chytal "hormon", když viděla, jak její Emička tancuje... Ani se jí nedivím. Mě dnes dojalo i to, jak se Kája drala na vysoký hrad a neměla strach jet dolů... Ona je už prostě velká holka!



Pak dorazila ze školky i Natálka. Přidala se k holkám do party... Teta Irča je úžasně hlídací, Kristýnku si kdykoliv ráda vezme. A tak jsem měla i chvíli na focení. Bylo všude tak moc lidí... Káje jsem raději napsala na ruku tel. číslo, kdyby se mi někam zatoulala...






Májka...


Na pódiu bylo vyhlášení masek. Adélka (1. čarodějnice zprava) si vzala Káju pod křídlo a šly spolu zkusit štěstí...


Nakonec porota vybrala 10 masek. Mezi prvními deseti byla i malá Nikolka (první zleva) :-).

Po vyhlášení jsme šly domů a cestou se stavily s tetou Irčou a Natálkou na naši oblíbenou zmrzlinku... Když jsme přišly domů, spustil se slejvák.
Taťka dnes přišel hodně pozdě... Měl pracovní schůzku... Uvidíme, jak to dopadne... Já vidím jen samá pozitiva (když porovnám současnou situaci, není asi co řešit)... Tak uvidíme...
Jo a včera jsem se rozhodla, že pořídíme nového potkánka. A tak už mám jednoho zamluveného. Pije ještě mlíčko od maminky, ale už mu začneme vybírat jméno. Neznáte někdo nějaké krásné pro kluka od "H"? :-)






5 komentářů:

  1. Tada holky, vy jste krasne carodejnice, moc vam to slusi!!! A jake to bylo, kdyz jsi nemela ksiltovku??? ;-)))))))
    Krasne fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zahřál se mi mozek... Nic moc :-DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné čarodějky :o)))) U Vás je prostě pořád veselo a to je super !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. nádherně jste si čarodějky užili

    OdpovědětVymazat